Skip to content
Menu
مدیریت بازارها
  • خانه
  • درباره
  • بلاگ
  • ارتباط
مدیریت بازارها

ویژگیهای مدیران و ارتباط آن با موفقیت استارت آپها

Posted on دسامبر 10, 2018

مدیر هر استارت آپی یکی از ارکان اصلی در موفقیت یا عدم موفقیت آن استارت آپ است.

یک مدیر فعال می تواند استارت آپ خود را به سرعت به یک کسب و کار موفق تبدیل کند. بنابراین ، مدیر هر استارت آپی نقش مهمی در موفقیت آن استارت آپ دارد. به همین دلیل در این مقاله به ویژگیهای یک مدیر که منجر به موفقیت آن استارت آپ می شود می پردازیم.

یک) حضور همیشگی

مدیر یک استارت آپ باید همیشه و در همه جا حضور داشته باشد به همین دلیل هیچ گاه به صورت آفلاین نباشید. باید سعی کنید حضور پر رنگ در کسب و کار خود داشته باشید و تعامل مستقیم با قسمتهای مختلف کسب و کار خود از کارکنان تا مشتریان و تأمین کنندگان کسب و کار خود داشته باشید. گاهی ممکن است لازم باشد شما در هفته ۱۰۰ ساعت کار کنید و این اهمیت حضور مستمر شما در قسمتهای مختلف کسب و کارتان را نشان می دهد.

دو) داشتن اطلاعات جامع

شما باید متخصص ترین فرد در کسب و کار جدید خود باشید. هر مدیر استارت آپی لازم است در حوزه فعالیت و کسب و کار خود یک متخصص بوده و اطلاعات جامع و کاملی در خصوص آن داشته باشد. تسلط به تمامی ابعاد کار به شما کمک می کند تا نواقص را شناسایی کنید و هم به عنوان یک متخصص به تمامی راه حلهای ممکن در صورت بروز مشکل بیاندیشید. هم اینکه نیازی نیست بخشی از اختیارات کسب و کار خود را به فرد دیگری واگذار کنید.

سه) داشتن شخصیت کاریزماتیک

شما به عنوان یک مدیر استارت آپ باید یک شخصیت رویایی برای کارکنان و مشتریان خود باشید. آنها دوست دارند مطمئن باشند که برای یک فرد کامل و خوب کار می کنند. شخصیت کاریزماتیک یعنی شما علاوه بر اینکه قوانین و مقرارت و چارچوبهایی را برای کارکنان و کسب و کار خود تهیه می کنید که رعایت کردن آنها بسیار برایتان مهم است در عین حال یک رفتار انعطاف پذیر و صبورانه ای نیز با کارکنان خود دارید. این شخصیت موجب می شود افراد زیادی به شما و فعالیتتان اعتماد کرده و با خیال راحت تر برای شما کار کنند.

چهار) داشتن ایده ها و تجهیزات جدید

یک مدیر موفق استارت آپ باید همواره ایده های جدید برای توسعه فعالیت خود داشته باشد. چنین ایده هایی از دانش و تخصص کافی در آن زمینه نشأت می گیرد. علاوه بر این باید تلاش کند همواره امکانات و تجهیزات جدید را وارد کسب و کار خود کند تا از تکنولوژیهای جدید در ارائه محصولات و خدمات بهتر بهره مند شود.

پنج) تصمیم گیرنده اصلی

هر چند یک مدیر کاریزماتیک همیشه در حال مشورت کردن با کارکنان و مشاوران خود برای بهبود اوضاع کسب  و کار خود است ولی در نهایت به ویژه در شرایط بحرانی و سخت این مدیران هستند که تصمیم های نهایی را باید بگیرند و مسئولیت هر گونه نتیجه مثبت و منفی آن را بپذیرند و کارکنان را تشویق و ترغیب به اجرای این تصمیمات کنند.

شش) تشکیل تیم

مدیران موفق استارت آپها باید تلاش کنند یک تیم کاری تشکیل دهند. تشکیل این تیم ها فقط به عهده مدیران است زیرا در نهایت این مدیران هستند که سمت و سوی حرکت تیم را مشخص می کنند.

به طور کلی ، نمی توان اهمیت مدیران را نادیده گرفت. حتی نظریه های مختلفی که گاهی حضور مدیر را برای اداره کسب و کار و حضور دائمی آن را لازم نمی دانند همگی بر این باور هستند که مدیران ، هسته اصلی هر کسب و کاری هستند. با اینکه ممکن است عوامل زیادی مانند نوسات بازار یا اتفاقات ناگهانی موجب به هم خوردن تعادل یک کسب  و کار شود ولی باز هم این مدیران هستند که می توانند زمینه های موفقیت یا شکست یک کسب و کار را فراهم کنند.


آیا هر ایده ای را می توانید تبدیل به استارت آپ کنید؟ بهترین ایده ها کدامها هستند؟

فعالیت چند استارت آپ در یک فضای مشترک ، راه حلی برای کاهش هزینه ها

لزوم طراحی یک مدل کسب و کار منعطف برای استارت آپ ها

ما را بیابید

نشانی
تهران ، خیابان پاسداران

جستجو

حامیان

عکاسی حرفه ای

عکاسی تبلیغاتی – عکاسی صنعتی

برندینگ و برندسازی

طراحی کاتالوگ طراحان برتر

طراحی لوگو به صورت کاملا حرفه ای

مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی حرفه ای

لوگو

فیلم صنعتی

تولید محتوا سایت

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

طراحی لوگو – طراحی آرم

عکاسی صنعتی – عکاسی تبلیغاتی

تست هوش کودک , هوش مالی

بانک اطلاعات ساختمان

English News

شرکت مشاوره ایزو , صدور گواهینامه ایزو

تحقیقات بازاریابی , تحقیقات بازار

آموزش بازاریابی , مشاور بازاریابی

بازاریابی , فروش و تبلیغات

آموزش بیت کوین

انجمن حامی محیط زیست

هوش کودک

تقویت هوش کودک

ژل هیالورونیک اسید | ژل مزوتراپی – مزوژل | ماسک skincare | نخ لیفت | بوتاکس | شرکت ژوویدرم | واردکننده رووفیل | میکرونیدلینگ | ژل آیدیا

طراحی بسته بندی

تولید محتوا سایت

پرفکتا     کنیتوکس

رووفیل  eptq     ژل آیدیا

فیوژن   مصپورت   دیسپورت

روانشناس خانواده  بهترین روانشناس کودک

سنجش هوش و استعداد   انتخاب رشته نهم

تست هوش کودکان

نخ لیفت  | هیدروفشیال  | ژل پرفکتا  | رووفیل

بوتاکس مصپورت        

 بوتاکس دیسپورت       

 بوتاکس دیستون       

بوتاکس کنیتوکس

 ژل پرفکتا

 ژل رووفیل

ژل ژوویدرم

  ژل سیتوسیال       ژل آیدیا

بایگانی

  • فوریه 2020 (1)
  • ژانویه 2020 (5)
  • دسامبر 2019 (2)
  • سپتامبر 2019 (11)
  • آگوست 2019 (45)
  • جولای 2019 (26)
  • ژوئن 2019 (27)
  • می 2019 (16)
  • آوریل 2019 (16)
  • مارس 2019 (8)
  • فوریه 2019 (9)
  • ژانویه 2019 (9)
  • دسامبر 2018 (12)
  • نوامبر 2018 (13)
  • مارس 2018 (1)
  • فوریه 2018 (3)
  • ژانویه 2018 (4)

RSS مدیریت

  • اهمیت فیرموگرافی در تجارت (قسمت دوم) آوریل 13, 2021 admin
  • اصول اساسی بازاریابی در سال ۱۴۰۰ آوریل 9, 2021 admin
  • نحوه سئو در سال ۱۴۰۰ آوریل 8, 2021 admin
  • ایده و ترفند بازاریابی و فروش لوازم خانگی آوریل 2, 2021 admin
  • ضرورت مشورت با مشاوران بازاریاب دیجیتال در قرن جدید مارس 29, 2021 admin
  • هیجان ترس به عنوان ابزار دست بازاریابان مارس 23, 2021 admin
  • از تصورات غیر منطقی خود درباره فروش محصولات دست بکشید ! مارس 20, 2021 admin
  • روشهای ارزشیابی نیروهای انسانی مارس 16, 2021 admin
  • اهمیت فیرموگرافی در تجارت و بازاریابی مارس 14, 2021 admin
  • تکنیکهای برخورد مناسب با مشتریان مارس 11, 2021 admin

RSS هوش

  • داشتن کودکی شاد و با استعداد آوریل 8, 2021 کارشناس
  • نخستین تاثیرات کودک باهوش آوریل 3, 2021 کارشناس
  • اقدامات ضروری پس از تشخیص هوش کودک (قسمت دوم) مارس 21, 2021 کارشناس
  • آیا امکان دارد افراد تغییر شخصیت بدهند؟ مارس 11, 2021 کارشناس
  • اقدامات ضروری پس از تشخیص هوش کودک (قسمت اول) مارس 7, 2021 کارشناس
  • ایجاد روابط سالم میان خواهر و برادرها مارس 2, 2021 کارشناس
  • نشانه های کودکان تیزهوش (قسمت ششم) فوریه 21, 2021 کارشناس
  • کشف هوش و استعداد دانش آموزان فوریه 19, 2021 کارشناس
  • نشانه های کودکان تیزهوش (قسمت پنجم) فوریه 10, 2021 کارشناس
  • مزایای تست هوش و استعدادیابی کودکان ژانویه 29, 2021 کارشناس

RSS طراحی

  • تبلیغات خود را حرفه ای تر طراحی کنید ! (بخش اول) آوریل 8, 2021 admin
  • تغییرات بنیادی در تبلیغات همزمان با شیوع کرونا آوریل 2, 2021 admin
  • ۵ ضرورت مهم در طراحی بروشور شرکتی مارس 27, 2021 admin
  • روشهای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مارس 20, 2021 admin
  • توصیه هایی برای تبلیغات در سال جدید ۱۴۰۰ مارس 7, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش سوم)  فوریه 21, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش دوم) فوریه 10, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش اول) ژانویه 29, 2021 admin
  • آیا از اثرگذاری لحن صدایتان در تبلیغات باخبرید؟ (بخش اول) ژانویه 23, 2021 admin
  • طراحی و ساخت صفحه در ویکی پدیا ژانویه 23, 2021 admin
©2021 مدیریت بازارها | Powered by WordPress and Superb Themes!