Skip to content
Menu
مدیریت بازارها
  • خانه
  • درباره
  • بلاگ
  • ارتباط
مدیریت بازارها

اهمیت زمان بندی برای حضور در نمایشگاه ها

Posted on فوریه 2, 2019

برگزاری نمایشگاه ها در سالهای اخیر در ایران گسترش زیادی داشته است.

اگر برنامه های مربوط به نمایشگاه های دائمی هر شهری را داشته باشید مشاهده می کنید که در طول سال ، نمایشگاه های متنوع و مختلفی از صنعت تا محصولات کشاورزی و مواد غذایی برگزار می شود. عرضه محصولات در نمایشگاه یکی از راههایی است که کسب و کارها می توانند از آن به سود خود استفاده کنند. در این نمایشگاه ها ، شرکتها فرصت دارند خدمات و محصولات خود را معرفی کرده و با مشتریان و مخاطبان خود از نزدیک آشنا شوند. حضور در نمایشگاه ها می تواند به هر کسب و کاری پویایی بخشد و علاوه بر اینکه موجب معرفی آن در بازار و به مشتریان می شود ، زمینه ساز آشنایی رقبا با یکدیگر باشد و با جدیدترین اتفاقات و رویدادهای مربوط به کسب و کار خود آشنا شوند.

بر اساس آموخته های آموزش بازاریابی ، برای حضور موفق و استفاده بهینه از برگزاری نمایشگاه باید اصول و چارچوبهایی را بدانید و رعایت کنید. از جمله این قواعد می توان به اهمیت زمان بندی برای حضور در نمایشگاه اشاره کرد. زمان بندی در عرضه کردن محصولات و خدمات از جمله مهم ترین مواردی است که می تواند موجب موفقیت یا شکست شما در عرضه محصولات باشد. گاهی اوقات عرضه محصولات شما فراتر از یک شهر یا یک کشور است و ممکن است در سطح بین المللی این اتفاق بیافتد ، که در این موارد نیز باید زمان بندی را به درستی انجام دهید.

به عنوان مثال شما محصولات نرم افزاری را نمی توانید در هر فصلی عرضه کنید. عرضه محصول شما در نمایشگاه باید دقیقاً در زمان مناسب آن اتفاق بیافتد. باید از یکسال قبل به طور دقیق از زمان برگزاری نمایشگاه آگاهی داشته باشید و محصولات خود را آماده ارائه در این نمایشگاه کنید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید در زمان مناسبی شروع به تبلیغات کنید. همچنین اطلاع از مکان نمایشگاه نیز کمک می کند تا در مکانهای مناسب شروع به تبلیغات کنید و با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه ، تبلیغ خود را با وسعت بیشتری ادامه دهید.

در صورتی که قصد داشتید محصولی را در نمایشگاه عرضه کنید ولی نتوانستید آن را تا زمان برگزاری نمایشگاه کامل کرده و برای ارائه آماده کنید بهتر است کلاً از این کار منصرف شوید. زیرا عرضه نیمه تمام یک محصول می تواند هویت و موقعیت شما را در میان مشتریان و رقبایتان به خطر اندازد. فرض کنید محصولی را به صورت نیمه تمام و ناقص به بازار عرضه کرده اید ، در این صورت افرادی که محصول شما را از نمایشگاه خریداری کرده اند پس از مصرف آن متوجه نقص های آن خواهند شد و این نقص محصول شما را به دیگران نیز اطلاع خواهند داد.

از طرفی محصول شما باید به موقع در نمایشگاه حضور داشته باشد و برای عرضه آن در نمایشگاه نباید زیاده از حد وسواس به خرج دهید و مدام به سالها و نمایشگاه های بعدی موکول کنید. چرا که با سرعت بالای پیشرفت در تکنولوژی و به روز شدن محصولات و خدمات ممکن است از نظر تکنولوژی یا کارآیی قدیمی باشد و نتواند انتظارات مشتریان را برآورده کند. عرضه به موقع محصولات در نمایشگاه می تواند تغییر چشمگیری در میزان فروش محصول شما داشته باشد.

بر اساس نظر مشاور بازاریابی ، برای اینکه حرکتی پویا و کارساز در فروش داشته باشید حضور در نمایشگاه در زمان و مکان مناسب آن می تواند در رشد و رونق کسب و کار شما بسیار مؤثر باشد. ارائه محصولات در بازار می تواند نقش مهمی در افزایش تأثیر شما در بازار داشته باشد. پس سعی کنید حتماً از زمان برگزاری این نمایشگاه ها مطلع شوید و محصولات خود را برای حضور در نمایشگاه آماده کنید.


بازاریابی بنگاه به بنگاه یا B2B چیست و چه زمانی استفاده می شود؟

طراحی سایت انگلیسی زبان برای مذاکرات بین المللی

ما را بیابید

نشانی
تهران ، خیابان پاسداران

جستجو

حامیان

عکاسی حرفه ای

عکاسی تبلیغاتی – عکاسی صنعتی

برندینگ و برندسازی

طراحی کاتالوگ طراحان برتر

طراحی لوگو به صورت کاملا حرفه ای

مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی حرفه ای

لوگو

فیلم صنعتی

تولید محتوا سایت

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

طراحی لوگو – طراحی آرم

عکاسی صنعتی – عکاسی تبلیغاتی

تست هوش کودک , هوش مالی

بانک اطلاعات ساختمان

English News

شرکت مشاوره ایزو , صدور گواهینامه ایزو

تحقیقات بازاریابی , تحقیقات بازار

آموزش بازاریابی , مشاور بازاریابی

بازاریابی , فروش و تبلیغات

آموزش بیت کوین

انجمن حامی محیط زیست

هوش کودک

تقویت هوش کودک

ژل هیالورونیک اسید | ژل مزوتراپی – مزوژل | ماسک skincare | نخ لیفت | بوتاکس | شرکت ژوویدرم | واردکننده رووفیل | میکرونیدلینگ | ژل آیدیا

طراحی بسته بندی

تولید محتوا سایت

پرفکتا     کنیتوکس

رووفیل  eptq     ژل آیدیا

فیوژن   مصپورت   دیسپورت

روانشناس خانواده  بهترین روانشناس کودک

سنجش هوش و استعداد   انتخاب رشته نهم

تست هوش کودکان

نخ لیفت  | هیدروفشیال  | ژل پرفکتا  | رووفیل

بوتاکس مصپورت        

 بوتاکس دیسپورت       

 بوتاکس دیستون       

بوتاکس کنیتوکس

 ژل پرفکتا

 ژل رووفیل

ژل ژوویدرم

  ژل سیتوسیال       ژل آیدیا

بایگانی

  • فوریه 2020 (1)
  • ژانویه 2020 (5)
  • دسامبر 2019 (2)
  • سپتامبر 2019 (11)
  • آگوست 2019 (45)
  • جولای 2019 (26)
  • ژوئن 2019 (27)
  • می 2019 (16)
  • آوریل 2019 (16)
  • مارس 2019 (8)
  • فوریه 2019 (9)
  • ژانویه 2019 (9)
  • دسامبر 2018 (12)
  • نوامبر 2018 (13)
  • مارس 2018 (1)
  • فوریه 2018 (3)
  • ژانویه 2018 (4)

RSS مدیریت

  • اهمیت فیرموگرافی در تجارت (قسمت دوم) آوریل 13, 2021 admin
  • اصول اساسی بازاریابی در سال ۱۴۰۰ آوریل 9, 2021 admin
  • نحوه سئو در سال ۱۴۰۰ آوریل 8, 2021 admin
  • ایده و ترفند بازاریابی و فروش لوازم خانگی آوریل 2, 2021 admin
  • ضرورت مشورت با مشاوران بازاریاب دیجیتال در قرن جدید مارس 29, 2021 admin
  • هیجان ترس به عنوان ابزار دست بازاریابان مارس 23, 2021 admin
  • از تصورات غیر منطقی خود درباره فروش محصولات دست بکشید ! مارس 20, 2021 admin
  • روشهای ارزشیابی نیروهای انسانی مارس 16, 2021 admin
  • اهمیت فیرموگرافی در تجارت و بازاریابی مارس 14, 2021 admin
  • تکنیکهای برخورد مناسب با مشتریان مارس 11, 2021 admin

RSS هوش

  • داشتن کودکی شاد و با استعداد آوریل 8, 2021 کارشناس
  • نخستین تاثیرات کودک باهوش آوریل 3, 2021 کارشناس
  • اقدامات ضروری پس از تشخیص هوش کودک (قسمت دوم) مارس 21, 2021 کارشناس
  • آیا امکان دارد افراد تغییر شخصیت بدهند؟ مارس 11, 2021 کارشناس
  • اقدامات ضروری پس از تشخیص هوش کودک (قسمت اول) مارس 7, 2021 کارشناس
  • ایجاد روابط سالم میان خواهر و برادرها مارس 2, 2021 کارشناس
  • نشانه های کودکان تیزهوش (قسمت ششم) فوریه 21, 2021 کارشناس
  • کشف هوش و استعداد دانش آموزان فوریه 19, 2021 کارشناس
  • نشانه های کودکان تیزهوش (قسمت پنجم) فوریه 10, 2021 کارشناس
  • مزایای تست هوش و استعدادیابی کودکان ژانویه 29, 2021 کارشناس

RSS طراحی

  • تبلیغات خود را حرفه ای تر طراحی کنید ! (بخش اول) آوریل 8, 2021 admin
  • تغییرات بنیادی در تبلیغات همزمان با شیوع کرونا آوریل 2, 2021 admin
  • ۵ ضرورت مهم در طراحی بروشور شرکتی مارس 27, 2021 admin
  • روشهای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مارس 20, 2021 admin
  • توصیه هایی برای تبلیغات در سال جدید ۱۴۰۰ مارس 7, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش سوم)  فوریه 21, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش دوم) فوریه 10, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش اول) ژانویه 29, 2021 admin
  • آیا از اثرگذاری لحن صدایتان در تبلیغات باخبرید؟ (بخش اول) ژانویه 23, 2021 admin
  • طراحی و ساخت صفحه در ویکی پدیا ژانویه 23, 2021 admin
©2021 مدیریت بازارها | Powered by WordPress and Superb Themes!