Skip to content
Menu
مدیریت بازارها
  • خانه
  • درباره
  • بلاگ
  • ارتباط
مدیریت بازارها

تفاوت برندسازی دیجیتالی با سنتی

Posted on مارس 3, 2019

با توسعه امکانات دیجیتالی در دنیا و بسیاری از کشورها ، دنیای کسب و کار نیز وارد دیجیتالی کردن بخشهای مختلف خود شده است.

برند سازی که اصلی ترین بخش هر کسب و کاری است و هویت مربوط به آن کسب و کار محسوب می شود به طور چشمگیری تحت تأثیر دیجیتالی شدن قرار گرفته است. معمولاً برندها برای اینکه بتوانند مشتریان بیشتری به سمت خود جلب کنند سعی می کنند از به روزترین امکانات استفاده کنند. نه تنها این کار منطقی و لازم به نظر می رسد بلکه عملکرد موفق در این زمینه می تواند هر کسب و کاری را به اوج موفقیت خود برساند.

ایجاد یک برند قابل اعتماد و معتبر در هر شرکت یا سازمانی بر عهده مدیر آن شرکت است. اولین قدم در این مسیر ساختن یک الگو یا نماد مناسب برای آن شرکت است تا بتواند خود را از سایرین در بازار متمایز کند. یکی از راههایی که مدیران می توانند به برند خود اعتبار بیشتری ببخشند استفاده از برندسازی دیجیتال است. امروزه در همه زمینه ها ، مردم به دنبال پیروی کردن از مدها هستند. بنابراین ، شرکتی در هویت سازی یا برند سازی موفق خواهد بود که بتواند از این گرایش مردم به خوبی آگاه باشد و از آن برای پیشبرد هدفهای خود استفاده کند.

بنابراین ، هر برندی که بتواند از تکنولوژیهای رایج در جامعه در برندسازی و بازاریابی خود استفاده کند می تواند با شتاب بیشتری ، مشتریان و سرمایه های زیادی را به سمت برند خود جلب کند. معمولاً این برندها می توانند این حس را که نیازمندیهای مشتری را برآورده می کنند ایجاد کنند و همین می تواند زمینه های موفقیت آنها را فراهم کند. می توان گفت استفاده از دیجیتال مارکتینگ می تواند به اندازه استفاده از امکانات یک برند بزرگتر برای رسیدن به اهداف کارساز باشد. یک مدیر سازمان یا شرکت برای اینکه بتواند به صورت مستمر موقعیتها و جایگاه خود در بازار را حفظ کند یا جایگاه های جدیدتر و بهتری به دست آورد باید بتواند از رقیبهای خود پیشی بگیرد و خدمات یا کالاهای متفاوت تری ارائه دهد.

در این میان می توان گفت برندسازی دیجیتالی یکی از روشهایی است که می تواند به سرعت به کار شما یک چهره جدیدتر و بهتری ببخشد و موجب توسعه آن شود. از برندسازی دیجیتالی می توانید در زمینه های مختلفی همچون طراحی لوگو و تبلیغات به خوبی استفاده کنید. دنیای دیجیتال به قدری توانسته است بازار و برندسازی را تغییر دهد که امروزه بسیاری از کسب و کارها فقط از طریق اینترنت انجام می شود. در این کسب و کارها از تبلیغ و مشتری یابی تا مرحله ارائه محصول و پرداخت آن به صورت دیجیتالی انجام می شود.  تولید کنندگان و فروشندگان محصولات مختلف می توانند با استفاده از بازاریابی دیجیتالی ، مشتریان خود را از مناطق مختلف جغرافیایی به دست آورند.

وارد شدن تکنولوژی و دیجیتال به دنیای کسب و کارها موجب شد تا هر برندی بتواند با سرعت خود را معرفی کرده و رشد پیدا کند. شاید اگر کسب و کارها به شکل سنتی باقی می ماندند به جز چند برند که سالها از تلاش و ارائه خدمات و محصولات آنها می گذرد سایر برندها هرگز در سطح وسیع شناسایی و معرفی نمی شدند. اما برندسازی دیجیتالی این امکان را به هر برندی داده است تا بتواند خود را در سطح وسیع به مشتریان معرفی کند و از نقاط مختلف برای خود مشتریانی را به دست آورد. در صورتی که برندی بتواند اصول مربوط به برندسازی را به درستی انجام دهد با استفاده از برندسازی دیجیتالی می تواند با سرعت بالایی خود را معرفی کرده و مشتری به دست آورد. اصول اولیه برندسازی از طریق دیجیتال تفاوتی با برندسازی سنتی ندارد.

چرا که ایجاد اعتماد ، عمل به وعده ، صادق بودن با مشتریان و تأمین نیازهای آنها در برندسازی دیجیتالی نیز باید اتفاق بیافتد. اما تنها تفاوتی که در برندسازی دیجیتالی وجود دارد این است که تمامی فضاهای مربوط به اینترنت ، شبکه های اجتماعی و اصول استفاده از آنها باید شناسایی شده و به درستی از آنها استفاده شود.


موضوعات مرتبط :

فواید و ضرورت برندسازی

اهمیت و جایگاه بازاریابی ایمیلی در برندسازی

راهبرد استفاده از نیروهای با استعداد در “برندسازی کارفرما”

نظر شما

ما را بیابید

نشانی
تهران ، خیابان پاسداران

جستجو

حامیان

عکاسی حرفه ای

عکاسی تبلیغاتی – عکاسی صنعتی

برندینگ و برندسازی

طراحی کاتالوگ طراحان برتر

طراحی لوگو به صورت کاملا حرفه ای

مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی حرفه ای

لوگو

فیلم صنعتی

تولید محتوا سایت

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

طراحی لوگو – طراحی آرم

عکاسی صنعتی – عکاسی تبلیغاتی

تست هوش کودک , هوش مالی

بانک اطلاعات ساختمان

English News

شرکت مشاوره ایزو , صدور گواهینامه ایزو

تحقیقات بازاریابی , تحقیقات بازار

آموزش بازاریابی , مشاور بازاریابی

بازاریابی , فروش و تبلیغات

آموزش بیت کوین

انجمن حامی محیط زیست

هوش کودک

تقویت هوش کودک

ژل هیالورونیک اسید | ژل مزوتراپی – مزوژل | ماسک skincare | نخ لیفت | بوتاکس | شرکت ژوویدرم | واردکننده رووفیل | میکرونیدلینگ | ژل آیدیا

طراحی بسته بندی

تولید محتوا سایت

پرفکتا     کنیتوکس

رووفیل  eptq     ژل آیدیا

فیوژن   مصپورت   دیسپورت

روانشناس خانواده  بهترین روانشناس کودک

سنجش هوش و استعداد   انتخاب رشته نهم

تست هوش کودکان

نخ لیفت  | هیدروفشیال  | ژل پرفکتا  | رووفیل

بوتاکس مصپورت        

 بوتاکس دیسپورت       

 بوتاکس دیستون       

بوتاکس کنیتوکس

 ژل پرفکتا

 ژل رووفیل

ژل ژوویدرم

  ژل سیتوسیال       ژل آیدیا

بایگانی

  • فوریه 2020 (1)
  • ژانویه 2020 (5)
  • دسامبر 2019 (2)
  • سپتامبر 2019 (11)
  • آگوست 2019 (45)
  • جولای 2019 (26)
  • ژوئن 2019 (27)
  • می 2019 (16)
  • آوریل 2019 (16)
  • مارس 2019 (8)
  • فوریه 2019 (9)
  • ژانویه 2019 (9)
  • دسامبر 2018 (12)
  • نوامبر 2018 (13)
  • مارس 2018 (1)
  • فوریه 2018 (3)
  • ژانویه 2018 (4)

RSS مدیریت

  • اهمیت فیرموگرافی در تجارت (قسمت دوم) آوریل 13, 2021 admin
  • اصول اساسی بازاریابی در سال ۱۴۰۰ آوریل 9, 2021 admin
  • نحوه سئو در سال ۱۴۰۰ آوریل 8, 2021 admin
  • ایده و ترفند بازاریابی و فروش لوازم خانگی آوریل 2, 2021 admin
  • ضرورت مشورت با مشاوران بازاریاب دیجیتال در قرن جدید مارس 29, 2021 admin
  • هیجان ترس به عنوان ابزار دست بازاریابان مارس 23, 2021 admin
  • از تصورات غیر منطقی خود درباره فروش محصولات دست بکشید ! مارس 20, 2021 admin
  • روشهای ارزشیابی نیروهای انسانی مارس 16, 2021 admin
  • اهمیت فیرموگرافی در تجارت و بازاریابی مارس 14, 2021 admin
  • تکنیکهای برخورد مناسب با مشتریان مارس 11, 2021 admin

RSS هوش

  • داشتن کودکی شاد و با استعداد آوریل 8, 2021 کارشناس
  • نخستین تاثیرات کودک باهوش آوریل 3, 2021 کارشناس
  • اقدامات ضروری پس از تشخیص هوش کودک (قسمت دوم) مارس 21, 2021 کارشناس
  • آیا امکان دارد افراد تغییر شخصیت بدهند؟ مارس 11, 2021 کارشناس
  • اقدامات ضروری پس از تشخیص هوش کودک (قسمت اول) مارس 7, 2021 کارشناس
  • ایجاد روابط سالم میان خواهر و برادرها مارس 2, 2021 کارشناس
  • نشانه های کودکان تیزهوش (قسمت ششم) فوریه 21, 2021 کارشناس
  • کشف هوش و استعداد دانش آموزان فوریه 19, 2021 کارشناس
  • نشانه های کودکان تیزهوش (قسمت پنجم) فوریه 10, 2021 کارشناس
  • مزایای تست هوش و استعدادیابی کودکان ژانویه 29, 2021 کارشناس

RSS طراحی

  • تبلیغات خود را حرفه ای تر طراحی کنید ! (بخش اول) آوریل 8, 2021 admin
  • تغییرات بنیادی در تبلیغات همزمان با شیوع کرونا آوریل 2, 2021 admin
  • ۵ ضرورت مهم در طراحی بروشور شرکتی مارس 27, 2021 admin
  • روشهای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مارس 20, 2021 admin
  • توصیه هایی برای تبلیغات در سال جدید ۱۴۰۰ مارس 7, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش سوم)  فوریه 21, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش دوم) فوریه 10, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش اول) ژانویه 29, 2021 admin
  • آیا از اثرگذاری لحن صدایتان در تبلیغات باخبرید؟ (بخش اول) ژانویه 23, 2021 admin
  • طراحی و ساخت صفحه در ویکی پدیا ژانویه 23, 2021 admin
©2021 مدیریت بازارها | Powered by WordPress and Superb Themes!