Skip to content
Menu
مدیریت بازارها
  • خانه
  • درباره
  • بلاگ
  • ارتباط
مدیریت بازارها

کاربرد استندهای تبلیغاتی و نحوه طراحی آنها

Posted on آگوست 24, 2019

استندها سازه های تبلیغاتی هستند که در مکانهایی که خرید درآنها انجام می شود قرار می دهند. در واقع استندها برای معرفی محصول ، آن هم درست در مکانی که خرید اتفاق می افتد بسیار کاربردی هستند.

می توان از این استندها در غرفه های نمایشگاه ها ، همایشها و کنفرانسها ، مرکز و فروشگاه های خرید و مکانهایی از این دست استفاده کرد. می توان استندها را در طرحهای مختلف و متنوعی طراحی کرد. همچنین می توان از مواد اولیه گوناگونی نیز در ساخت آنها استفاده کرد. نکته مهمی که همواره باید به آن توجه کرد این است که ، باید به گونه ای نصب و قرار گیرد که در معرض دید بسیاری از افراد باشد. اگر بتوانیم استندها را به شکل صحیحی طراحی کنیم ، می توانیم هم برای زیبایی از آنها استفاده کنیم و هم اینکه در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی چشمگیری داشته باشیم. استندها را می توان به سه دسته عمده تقسیم بندی کرد:

یک) استندهای تبلیغاتی

این استندها را باید با وضوح بسیار بالایی طراحی کنیم تا بسیاری از افراد از فاصله دور نیز بتوانند آن را ببیند. استندها را باید در محلهای خرید نصب کرد که به آن تبلیغات در نقطه خرید گفته می شود. طراحی یک استند مناسب می تواند نزدیک به ۸۰ درصد خریداران را ترغیب به خرید محصول تبلیغ شده کند.

دو) استندهای نمایشگاه

معمولاً در نمایشگاه ها ، تعداد زیادی استند به چشم می خورد. نمایشگاه ها بهترین مکان برای تبلیغهای شما هستند. استندهای نمایشگاهی ، توانایی این را دارند که کسب و کار شما را به خوبی معرفی کنند. از این استندها در همایشها و کنفرانسها می توان به خوبی استفاده کرد.

سه) استندهای فروشگاه

استندهای فروشگاهی نیز معمولاً هم در داخل و هم درخارج از فروشگاه ها نصب می شوند و می توانند محصولات شما را به خوبی در معرض دید مشتریان قرار دهند. اگر این استندها را در بیرون از فروشگاه قرار دهید افراد بیشتری می توانند آن را ببیند و به داخل فروشگاه شما مراجعه کنند.

یکی از مزیتهایی که استندها دارند این است که می توانید از دو طرف استند استفاده کنید. یعنی بر خلاف بنرها و پوسترها شما می توانید از هر دو طرف آن استفاده کنید. به همین دلیل برای شما به لحاظ بودجه و اقتصادی بودن بسیار مقرون به صرفه هستند.  

یکی از نکات مهمی که در طراحی استند ها باید رعایت شود، نوع و کیفیت چاپ آن است. همانطور که در بنرها و پوستر ها ، کیفیت طراحی و چاپ کاتالوگ بسیار مهم است ، در استندها نیز دقیقاً این مسئله بسیار حائز اهمیت است. اگر طراحی خوبی داشته باشید می توانید به راحتی بر مخاطبان خود تأثیر بگذارید. اگر استندی که طراحی می کنید کیفیت لازم را نداشته باشد به جای اینکه اثر مثبت و ترغیب کننده بر ذهن مخاطب شما داشته باشد اثر مخرب بر ذهن آنها دارد. در واقع استند بی کیفیت می تواند تداعی کننده یک محصول بی کیفیت نیز باشد.

برای اینکه بتوانید یک استند خوب طراحی کنید توصیه می کنیم حتماً موارد زیر را رعایت کنید:

یک) اندازه استند

استندهای ۳۰ در ۴۰ سانت ، مناسب برای نصب بر روی میز هستند. استندهای  ۶۰ در ۱۷۰ و ۹۰ در ۲۰۰ نیز اندازه استندهایی هستند که می توانید بنا بر نوع استفاده خود ، یکی از آنها را طراحی کرده و استفاده کنید.

دو) وضوح استند

بهتر است کمترین وضوحی که برای استند خود در نظر می گیرید ۱۲۰ مگاپیکسل و بیشترین آن نیز ۱۵۰ مگاپیکسل باشد.

سه) دقت در رنگ

حتماً در طراحی خود به نوع رنگی که انتخاب می کنید توجه کنید. سعی کنید رنگ شما متناسب با موضوعتان باشد و در عین حال ، از رنگهای با کیفیت در چاپ استفاده کنید.

چهار) تعیین اندازه حاشیه مناسب

حتماً برای استند خود یک حاشیه در نظر بگیرید. حاشیه علاوه بر اینکه مطالب شما را مرتب نشان می دهد بلکه در صورتی که گوشه ای از آن آسیب ببیند ، باز هم اصل مطلب شما آسیب نمی بیند.


موضوعات مرتبط :

طراحی جاکاتالوگی یا محل قرارگیری کاتالوگ

طراحی استند و بنر

تمایز در موارد استفاده و طراحی بنر و پوستر

 

ما را بیابید

نشانی
تهران ، خیابان پاسداران

جستجو

حامیان

عکاسی حرفه ای

عکاسی تبلیغاتی – عکاسی صنعتی

برندینگ و برندسازی

طراحی کاتالوگ طراحان برتر

طراحی لوگو به صورت کاملا حرفه ای

مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی حرفه ای

لوگو

فیلم صنعتی

تولید محتوا سایت

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

طراحی لوگو – طراحی آرم

عکاسی صنعتی – عکاسی تبلیغاتی

تست هوش کودک , هوش مالی

بانک اطلاعات ساختمان

English News

شرکت مشاوره ایزو , صدور گواهینامه ایزو

تحقیقات بازاریابی , تحقیقات بازار

آموزش بازاریابی , مشاور بازاریابی

بازاریابی , فروش و تبلیغات

آموزش بیت کوین

انجمن حامی محیط زیست

هوش کودک

تقویت هوش کودک

ژل هیالورونیک اسید | ژل مزوتراپی – مزوژل | ماسک skincare | نخ لیفت | بوتاکس | شرکت ژوویدرم | واردکننده رووفیل | میکرونیدلینگ | ژل آیدیا

طراحی بسته بندی

تولید محتوا سایت

پرفکتا     کنیتوکس

رووفیل  eptq     ژل آیدیا

فیوژن   مصپورت   دیسپورت

روانشناس خانواده  بهترین روانشناس کودک

سنجش هوش و استعداد   انتخاب رشته نهم

تست هوش کودکان

نخ لیفت  | هیدروفشیال  | ژل پرفکتا  | رووفیل

بوتاکس مصپورت        

 بوتاکس دیسپورت       

 بوتاکس دیستون       

بوتاکس کنیتوکس

 ژل پرفکتا

 ژل رووفیل

ژل ژوویدرم

  ژل سیتوسیال       ژل آیدیا

بایگانی

  • فوریه 2020 (1)
  • ژانویه 2020 (5)
  • دسامبر 2019 (2)
  • سپتامبر 2019 (11)
  • آگوست 2019 (45)
  • جولای 2019 (26)
  • ژوئن 2019 (27)
  • می 2019 (16)
  • آوریل 2019 (16)
  • مارس 2019 (8)
  • فوریه 2019 (9)
  • ژانویه 2019 (9)
  • دسامبر 2018 (12)
  • نوامبر 2018 (13)
  • مارس 2018 (1)
  • فوریه 2018 (3)
  • ژانویه 2018 (4)

RSS مدیریت

  • اصول اساسی بازاریابی در سال ۱۴۰۰ آوریل 9, 2021 admin
  • نحوه سئو در سال ۱۴۰۰ آوریل 8, 2021 admin
  • ایده و ترفند بازاریابی و فروش لوازم خانگی آوریل 2, 2021 admin
  • ضرورت مشورت با مشاوران بازاریاب دیجیتال در قرن جدید مارس 29, 2021 admin
  • هیجان ترس به عنوان ابزار دست بازاریابان مارس 23, 2021 admin
  • از تصورات غیر منطقی خود درباره فروش محصولات دست بکشید ! مارس 20, 2021 admin
  • روشهای ارزشیابی نیروهای انسانی مارس 16, 2021 admin
  • اهمیت فیرموگرافی در تجارت و بازاریابی مارس 14, 2021 admin
  • تکنیکهای برخورد مناسب با مشتریان مارس 11, 2021 admin
  • راهکارهای حفظ مشتریان در سال ۱۴۰۰ مارس 7, 2021 admin

RSS هوش

  • داشتن کودکی شاد و با استعداد آوریل 8, 2021 کارشناس
  • نخستین تاثیرات کودک باهوش آوریل 3, 2021 کارشناس
  • اقدامات ضروری پس از تشخیص هوش کودک (قسمت دوم) مارس 21, 2021 کارشناس
  • آیا امکان دارد افراد تغییر شخصیت بدهند؟ مارس 11, 2021 کارشناس
  • اقدامات ضروری پس از تشخیص هوش کودک (قسمت اول) مارس 7, 2021 کارشناس
  • ایجاد روابط سالم میان خواهر و برادرها مارس 2, 2021 کارشناس
  • نشانه های کودکان تیزهوش (قسمت ششم) فوریه 21, 2021 کارشناس
  • کشف هوش و استعداد دانش آموزان فوریه 19, 2021 کارشناس
  • نشانه های کودکان تیزهوش (قسمت پنجم) فوریه 10, 2021 کارشناس
  • مزایای تست هوش و استعدادیابی کودکان ژانویه 29, 2021 کارشناس

RSS طراحی

  • تبلیغات خود را حرفه ای تر طراحی کنید ! (بخش اول) آوریل 8, 2021 admin
  • تغییرات بنیادی در تبلیغات همزمان با شیوع کرونا آوریل 2, 2021 admin
  • ۵ ضرورت مهم در طراحی بروشور شرکتی مارس 27, 2021 admin
  • روشهای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مارس 20, 2021 admin
  • توصیه هایی برای تبلیغات در سال جدید ۱۴۰۰ مارس 7, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش سوم)  فوریه 21, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش دوم) فوریه 10, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش اول) ژانویه 29, 2021 admin
  • آیا از اثرگذاری لحن صدایتان در تبلیغات باخبرید؟ (بخش اول) ژانویه 23, 2021 admin
  • طراحی و ساخت صفحه در ویکی پدیا ژانویه 23, 2021 admin
©2021 مدیریت بازارها | Powered by WordPress and Superb Themes!