Skip to content
Menu
مدیریت بازارها
  • خانه
  • درباره
  • بلاگ
  • ارتباط
مدیریت بازارها

طراحی بهترین لوگو برای صنایع

Posted on سپتامبر 9, 2019

طراحی لوگو برای صنایع ، کار بسیار دشواری است.

برای هر شرکتی که بخواهید لوگویی را طراحی کنید که هم جذاب باشد و هم تأثیر گذاری لازم را بر روی مخاطبان داشته باشد باید از هدفهای آن شرکت یا موسسه آگاه باشید. آگاهی از هدف شرکتها می تواند به شما کمک کند تا بهترین لوگو را برای برند آنها طراحی کنید. در این میان ، صنایع نیز از این قائده مستثنی نیستند. لوگوهای صنعتی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

۱) جذاب و تأثیرگذار باشد.

۲) هویت و ماهیت فعالیت آن صنعت را به خوبی نشان دهد.

۳) تصویری متمایز از رقیبان را به مخاطبان نشان دهد.

۴) نشان دهنده تلاش و پشتکار آن صنعت در زمینه فعالیت خود باشد.

۵) اعتبار و ارزش آن برند را به مخاطبان و مشتریان نشان دهد.

۶) انتقال دهنده پیام آن صنعت به مخاطبان باشد .

یک لوگوی صنعتی علاوه بر اینکه باید ویژگیهای کلی لوگوها که در بالا اشاره شد را داشته باشد ، باید دارای ویژگیهای اختصاصی نیز  باشد. به همین دلیل است که می گوییم طراحی لوگوی صنعتی ، کار بسیار دشواری است. در ادامه این مقاله ، به این ویژگیها می پردازیم:

یک) در طول زمان ، ماندگاری داشته باشد

لازم است لوگوهای صنعتی به شکلی طراحی شوند که در سالهای آینده نیز کارآیی داشته باشند و بتوانند در طول زمان به حیات خود ادامه دهند. همچنین در لوگوهای صنعتی باید نام شرکت در لوگو درج شود. اگر ویژگیهای برجسته ای نیز در آن شرکت وجود دارد که در شرکتها و صنایع مشابه وجود ندارد باید این ویژگی و خصوصیت برجسته و متمایز نیز در طراحی لوگو در نظر گرفته شود.

دو) قابلیت درج در اندازه های مختلف

از آنجایی که لوگوهای صنعتی در محلهای مختلفی از جمله سایتهای شرکت ، وسیله های حمل و نقل مربوط به شرکت ، انواع اسباب و لوازم متعلق به شرکت  و کارتهایی که برای تبلیغات شرکت هستند درج می شود. پس باید لوگوهای صنعتی را به گونه ای طراحی کنید که زمانی که در مقیاسهای مختلف ازآن استفاده می کنید هیچ بخشی از لوگوی شما از بین نرود. برای این هدف ، اول از همه باید لوگوی شما نباید جزئیات زیادی داشته باشد و دوم اینکه نباید در پس زمینه های رنگی یا سیاه و سفید ، خصوصیات آنها از بین برود.

سه) سادگی و ماندگاری

یکی از رازهای ماندگاری لوگوی شما ، استفاده از طرحهای ساده است. تجربه لوگوهای مختلف در دنیا نشان می دهد که لوگوهایی که به شکل ساده ای طراحی شده اند به راحتی قابل تشخیص هستند و از ماندگاری بیشتری برخوردارند. سادگی تصویر ، موجب می شود ، تصویر لوگوی شما در ذهن مخاطبان زودتر نقش ببندد و ماندگارتر باشد.

چهار) انتخاب رنگ مناسب

هر زمان که صحبت از طراحی لوگو است ، یکی از مواردی که مورد تأکید قرار می گیرد ، رنگی است که در طراحی لوگو باید به کار برده شود. رنگها بخشی از پیامهایی عاطفی هستند که شما تصمیم دارید آنها را به مخاطبان خود منتقل کنید. پس بی دلیل نیست انتخاب رنگ مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل ، معمولاً رنگی که در طراحی لوگوی صنایع استفاده می شود ، در طیف های قهوه ای و سیاه است. رنگ قهوه ای نشان دهنده تجربه و تکامل یافتگی یک صنعت است و رنگ سیاه نیز نشان دهنده یک کار جدی است که از اعتبار بالایی نیز برخوردار است. رنگهای دیگری نیز هستند که در صنایع از آنها استفاده می شود به عنوان مثال رنگهای قرمز و آبی نیز از رنگهای پر کاربردی هستند زیرا نشان دهنده جریان زندگی و سرزندگی و در عین حال رنگ امنیت نیز می باشند.

در صورتی که موارد ذکر شده برای طراحی لوگوهای صنعتی را رعایت کنید می توانید مطمئن باشید که لوگوی مناسب و ماندگاری را طراحی کرده اید.


لوگوی خدمات پزشکی

لوگو گردشگری

۷ اصل طراحی لوگو ورزشی

لوگو زیورآلات (طلا و جواهر)

نوشته طراحی بهترین لوگو برای صنایع اولین بار در طراحی لوگو آنلاین پدیدار شد.

ما را بیابید

نشانی
تهران ، خیابان پاسداران

جستجو

حامیان

عکاسی حرفه ای

عکاسی تبلیغاتی – عکاسی صنعتی

برندینگ و برندسازی

طراحی کاتالوگ طراحان برتر

طراحی لوگو به صورت کاملا حرفه ای

مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی حرفه ای

لوگو

فیلم صنعتی

تولید محتوا سایت

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

طراحی لوگو – طراحی آرم

عکاسی صنعتی – عکاسی تبلیغاتی

تست هوش کودک , هوش مالی

بانک اطلاعات ساختمان

English News

شرکت مشاوره ایزو , صدور گواهینامه ایزو

تحقیقات بازاریابی , تحقیقات بازار

آموزش بازاریابی , مشاور بازاریابی

بازاریابی , فروش و تبلیغات

آموزش بیت کوین

انجمن حامی محیط زیست

هوش کودک

تقویت هوش کودک

ژل هیالورونیک اسید | ژل مزوتراپی – مزوژل | ماسک skincare | نخ لیفت | بوتاکس | شرکت ژوویدرم | واردکننده رووفیل | میکرونیدلینگ | ژل آیدیا

طراحی بسته بندی

تولید محتوا سایت

پرفکتا     کنیتوکس

رووفیل  eptq     ژل آیدیا

فیوژن   مصپورت   دیسپورت

روانشناس خانواده  بهترین روانشناس کودک

سنجش هوش و استعداد   انتخاب رشته نهم

تست هوش کودکان

نخ لیفت  | هیدروفشیال  | ژل پرفکتا  | رووفیل

بوتاکس مصپورت        

 بوتاکس دیسپورت       

 بوتاکس دیستون       

بوتاکس کنیتوکس

 ژل پرفکتا

 ژل رووفیل

ژل ژوویدرم

  ژل سیتوسیال       ژل آیدیا

بایگانی

  • فوریه 2020 (1)
  • ژانویه 2020 (5)
  • دسامبر 2019 (2)
  • سپتامبر 2019 (11)
  • آگوست 2019 (45)
  • جولای 2019 (26)
  • ژوئن 2019 (27)
  • می 2019 (16)
  • آوریل 2019 (16)
  • مارس 2019 (8)
  • فوریه 2019 (9)
  • ژانویه 2019 (9)
  • دسامبر 2018 (12)
  • نوامبر 2018 (13)
  • مارس 2018 (1)
  • فوریه 2018 (3)
  • ژانویه 2018 (4)

RSS مدیریت

  • اصول اساسی بازاریابی در سال ۱۴۰۰ آوریل 9, 2021 admin
  • نحوه سئو در سال ۱۴۰۰ آوریل 8, 2021 admin
  • ایده و ترفند بازاریابی و فروش لوازم خانگی آوریل 2, 2021 admin
  • ضرورت مشورت با مشاوران بازاریاب دیجیتال در قرن جدید مارس 29, 2021 admin
  • هیجان ترس به عنوان ابزار دست بازاریابان مارس 23, 2021 admin
  • از تصورات غیر منطقی خود درباره فروش محصولات دست بکشید ! مارس 20, 2021 admin
  • روشهای ارزشیابی نیروهای انسانی مارس 16, 2021 admin
  • اهمیت فیرموگرافی در تجارت و بازاریابی مارس 14, 2021 admin
  • تکنیکهای برخورد مناسب با مشتریان مارس 11, 2021 admin
  • راهکارهای حفظ مشتریان در سال ۱۴۰۰ مارس 7, 2021 admin

RSS هوش

  • داشتن کودکی شاد و با استعداد آوریل 8, 2021 کارشناس
  • نخستین تاثیرات کودک باهوش آوریل 3, 2021 کارشناس
  • اقدامات ضروری پس از تشخیص هوش کودک (قسمت دوم) مارس 21, 2021 کارشناس
  • آیا امکان دارد افراد تغییر شخصیت بدهند؟ مارس 11, 2021 کارشناس
  • اقدامات ضروری پس از تشخیص هوش کودک (قسمت اول) مارس 7, 2021 کارشناس
  • ایجاد روابط سالم میان خواهر و برادرها مارس 2, 2021 کارشناس
  • نشانه های کودکان تیزهوش (قسمت ششم) فوریه 21, 2021 کارشناس
  • کشف هوش و استعداد دانش آموزان فوریه 19, 2021 کارشناس
  • نشانه های کودکان تیزهوش (قسمت پنجم) فوریه 10, 2021 کارشناس
  • مزایای تست هوش و استعدادیابی کودکان ژانویه 29, 2021 کارشناس

RSS طراحی

  • تبلیغات خود را حرفه ای تر طراحی کنید ! (بخش اول) آوریل 8, 2021 admin
  • تغییرات بنیادی در تبلیغات همزمان با شیوع کرونا آوریل 2, 2021 admin
  • ۵ ضرورت مهم در طراحی بروشور شرکتی مارس 27, 2021 admin
  • روشهای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مارس 20, 2021 admin
  • توصیه هایی برای تبلیغات در سال جدید ۱۴۰۰ مارس 7, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش سوم)  فوریه 21, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش دوم) فوریه 10, 2021 admin
  • برچسب های تبلیغاتی (بخش اول) ژانویه 29, 2021 admin
  • آیا از اثرگذاری لحن صدایتان در تبلیغات باخبرید؟ (بخش اول) ژانویه 23, 2021 admin
  • طراحی و ساخت صفحه در ویکی پدیا ژانویه 23, 2021 admin
©2021 مدیریت بازارها | Powered by WordPress and Superb Themes!