کاربرد سازه فلزی پیش ساخته و نیم طبقه پیش ساخته نیم طبقه مزنین

مقالات

کاربرد سازه فلزی پیش ساخته و نیم طبقه پیش ساخته نیم طبقه مزنین

در مقاله قبلی(کاربرد نیم طبقه پیش ساخته و نیم طبقه مزنین چیست ؟)و نیز مقالات قبلی(سازه فلزی پیش ساخته یا نیم طبقه پیش ساخته با نام نیم طبقه مزنین چه مزیتی دارد ؟ )به کارایی سازه فلزی پیش ساختهنیم طبقه پیش ساخته و نیم طبقه مزنین و نیز مزیت های آن پرداخته شده است

127a0671d65b454065276dc1ba919a0c

در ادامه مقالات قبلی(کاربرد نیم طبقه پیش ساخته و نیم طبقه مزنین چیست ؟) به دیگر کارایی های سازه فلزی پیش ساخته و نیم طبقه پیش ساخته با نام نیم طبقه مزنین این نیم طبقه فلزی که سقف مزنین نیز نامیده می شود می پردازیم و کارایی های این نیم طبقه را معرفی می کنیم

یک مرور کلی بر مقاله قبلی می کنیم و این سازه فلزی پیش ساخته و نیم طبقه پیش ساختهنیم طبقه فلزی پیش ساخته  با نام نیم طبقه مزنین و سقف مزنین  را مورد بررسی قرار می دهیم .

در مقاله قبلی(کاربرد نیم طبقه پیش ساخته و نیم طبقه مزنین چیست ؟) به این موضوع پرداختیم که این سازه فلزی پیش ساخته  و نیم طبقه پیش ساخته چه کار برد هایی می تواند داشته باشد . این سقف مزنین و نیم طبقه مزنین دارای کار برد های بسیاری می باشد که به صورت تیتر وار به معرفی کار برد های که در مقاله قبلی بیان شده است و این سازه فلزی پیش ساخته کاربردی را مورد برسی قرار داده است می پردازیم و در ادامه به دیگر کاربردهای این سازه فلزی پیش ساخته می اندیشیم .

۱٫قابل استفاده در محیط هایی با سقف بلند .بیشتر بدانید

۲٫انبار با فضای کم .بیشتر بدانید

۳٫ایجاد فضای اداری با نیم طبقه پیش ساخته و نیم طبقه فلزی.بیشتر بدانید

۴٫نصب نیم طبقه پیش ساخته جهت حمل بار.بیشتر بدانید

در ادامه سایر کاربرد های این سازه فلزی پیش ساختهنیم طبقه پیش ساخته  را با نام نیم طبقه مزنین  و سقف مزنین  بیان می نماییم .

۱٫نگهداری و ذخیر سازی مواد و کالا :

در این کاربرد که همه ما به آن آشنایی داریم می توان گفت که این سازه فلزی پیش ساخته و نیم طبقه فلزی پیش ساخنه با نام نیم طبقه مزنین و سقف مزنین می تواندد به صورت قفسه بندی برای انبار ها مورد اجرا قرار گیرد و ایجاد فضای منظم برای انبار و نگهداری مواد و کالا کند.

۲٫به منظور ایجاد سالن تولید و و ماشین الات مربوط .

در واقع این سازه فلزی پیش ساخته –نیم طبقه پیش ساخته (نیم طبقه فلزی پیش ساخته ) به نام نیم طبقه مزنین و سقف مزنین که یک نیم طبقه فلزی نیز می باشد برای ایجاد فضای تولید و نگهداری دستگاه های تولید کارخانه ای مورد استفاده قرار گیرد و از نظر هزینه ای این سازه فلزی پیش ساخته مقرون به صرفه تر از ایجاد یک سوله باشد .

۳ .به منظور ایجاد راهروهای دسترسی به ماشین آلات و قفسه بندی های مرتفع:

در بعضی از انبار ها و کار خانه ها نیاز به دسترسی های سریع و راه رو مانند می باشد که این سازه فلزی پیش ساخته و نیم طبقه فلزی پیش ساخته با نام نیم طبقه مزنین  می توانند مورد استفاده قرار گیرد .

در مقالات بعدی به ادامه معرفی کاربرد این سازه فلزی پیش ساخته و نیم طبقه پیش ساخته (نیم طبقه فلزی ) (نیم طبقه فلزی پیش ساخته)  به نام نیم طبقه مزنین و سقف مزنین  خواهیم پرداخت .

سقف مزنین-نیم طبقه مزنین- نیم طبقه فلزی – نیم طبقه پیش ساخته –سازه فلزی پیش ساخته –نیم طبقه فلزی پیش ساخته –نیم طبقه

 

نوشته کاربرد سازه فلزی پیش ساخته و نیم طبقه پیش ساخته نیم طبقه مزنین اولین بار در گروه الین پدیدار شد.