بازی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

دانستنیها

بازی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان همان چیزی است که کودکان را می توان به کمک آن آموزش داد. بازی جهت آموزش به کودکان به دلایل مختلف تنها روش آموزش کودکان است.

بازی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان برای آن است که کودکان را نمی توان پشت میز نشاند و به آن ها آموزش زبان دوم داد. کودکان دوست دارند که فقط و فقط بازی کنند. هر کسی را در هر سنی تنها به چشم همبازی نگاه می کنند. و از سوی دیگر سن ۳ تا ۷ سال را نباید فراموش کرد که سن طلایی آموزش زبان دوم و سوم است.

بازی زبان انگلیسی برای کودکان باید به گونه ای باشد که آموزنده باشند و از طرف دیگر تکرر مناسب در دفعات اجرا باید داشته باشند. تکرار اجرا بر اساس رویه های یادگیری مغز کودکان به صورت متناوب می باشد. آموزش زبان انگلیسی به کودکان قائدتاً با رویه های یادگیری بزرگسالان متفاوت خواهد بود. برخی فکر می کنند که داشتن معلم خصوصی زبان انگلیسی کودکان می تواند این فضای متفاوت را پر کند اما نباید فراموش کرد که این روش هم باید به صورت علمی اتفاق بیافتد.

بازی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان باید به گونه ای باشد که همه هوش های کودک را تقویت نماید. یعنی هوش کلامی کودک که با آموزه های انگلیسی تقویت می گردد، باید هوش جنبشی حرکتی ، هوش میان فردی ( هوش اجتماعی ) و سایر هوش های ۹ گانه نیز پرورش پیدا کند. این موضوع باعث تقویت تمرکز کودکان خواهد که به طور کلی قدرت یادگیری را در کودکان ارتقا خواهد داد.

چه نوع بازی هایی برای آموزش زیان انگلیسی کودکان مناسب است؟

اگر مربی خلاق باشد ، با اغلب بازی ها می توان آموزش انگلیسی به کودکان داد. به عنوان مثال وقتی سراغ خمیربازی می روند می تواند عباراتی ما Roll up را یاد بگیرد. و یا وقتی سراغ توپ بازی می روند، می تواند کلماتی مانند پرتاب کردن و گرفتن توپ را می تواند به راحتی و با تکرار به کودکان آموزش دهد. بازی دیگری که برای آموزش اصطلاحات انگلیسی کودکان می تواند مفید باشد، کلاژ است. آموزش کلاژ و خلاقیت برای کودکان وقتی با زبان انگلیسی همراه می شود، خلاقیت و یادگیری را چند برابر می نماید.


موضوع مرتبط :

بهترین سن آموزش زبان انگلیسی به کودکان

آموزش رنگها به زبان انگلیسی به کودکان