مهد کودک به زبان انگلیسی در تهران

دانستنیها

مهد کودک به زبان انگلیسی در تهران می تواند کمک زیادی به والدین مسئولی داشته باشد که قصد دارند کودک خود را از همان ابتدای پرورش و تربیت با زبان انگلیسی آشنا کنند.

 

همان گونه که می دانید مهد کودک به زبان انگلیسی در تهران بسیار زیاد شده است و تقریبا هر مهد کودکی اقدام به تغییر هویت خود به مهد دو زبانه نموده است. اما آیا هر مهد کودکی به زبان انگلیسی در تهران می تواند کودکان را به گونه ای که باید پرورش دهد؟ بررسی این موضوع بسیار راحت است. شما می توانید با کودکانی که مدت چند ماه است در این مهدهای کودک انگلیسی هستند به صورت کودکانه به انگلیسی صحبت کنید و ببینید آیا متوجه منظور شما می شوند و می توانند پاسخ شما را به انگلیسی بدهند یا خیر!

آنچه مسلم است مهد کودک به زبان انگلیسی در تهران باید دارای شرایط ویژه ای باشد. در اینجا چند شاخص مهد کودک حرفه ای به زبان انگلیسی نه تنها در تهران ، بلکه در سایر شهرها می پردازیم.

اولین شاخصه مهد کودک به زبان انگلیسی یا مهد دو زبانه ؛ شلوغ نبودن کلاس ها

کودکان زیر ۷ سال نیاز به توجه بسزایی جهت نگهداری دارند. وقتی قصد دارید علاوه بر نگهداری کودکان ، آموزش زبان انگلیسی هم به آنها بدهید، نمی توانید تعداد بیش از ۶ یا ۷ کودک را در یک زمان در کلاس آموزش داد. حداکثر تعداد کودک جهت آموزش زبان انگلیسی ۶ نفر در کلاس مهد کودک می باشد. مهدکودک حرفه ای و خوب زبان انگلیسی تعداد کودک زیاد را در یک کلاس نگه نمی دارد.

دومین شاخصه مهد کودک به زبان انگلیسی در تهران وجود مدرس پرانرژی و حرفه ای

مربی خوب کودکان را جهت یادگیری زبان انگلیسی به وجد می آورد و آن ها را مشتاق به یادگیری زبان خواهد نمود. این معلم باید تمامی خصوصیات معلم انگلیسی خصوصی کودکان را داشته باشد.نباید خسته شود و همواره حواس خود را به کودکان بدهد تا خطری آن ها را در بازی با یکدیگر تهدید نکند. و از همه مهمتر مربیانی است که لهجه درستی به زبان انگلیسی داشته باشند. مربیان زبان انگلیسی اغلب کلمات انگلیسی را با لهجه فارسی بیان می کنند و این موجب یادگیری غلط کودکان می شود.

سومین شاخصه مهد کودک به زبان انگلیسی در تهران ؛ داشتن محیطی سرپوشیده و ایمن

مهدکودک به زبان انگلیسی باید علاوه بر آنکه فضای ایمنی برای کودکان فراهم نماید ، باید به گونه ای باشد که کودکان احساس راحتی در آنجا داشته باشند و از محیط آن دلزده نشوند. محیط باید سرپوشیده باشد تا کودکان در فصل های مختلف بتوانند در آن به راحتی بازی های تحرکی داشته باشند.

چهارمین شاخصه مهدکودک به زبان انگلیسی ؛ فراهم نمودن پرورش خلاقیت در کودکان

آموزش زبان انگلیسی به کودکان به عنوان زبان دوم ، به خودی خود موجب پرورش هوش و استعداد کودکان می گردد. تحقیقات ثابت کرده است که وقتی کودکی در حال یادگیری زبان دوم است آمادگی بیشتری برای تفکر خلاق دارد. لذا تهیه کاردستی و کلاژ به همراه کلاس های نمایشی می تواند زمینه سازی پرورش هوش و خلاقیت کودکان گردد.


موضوع مرتبط :

بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران

آموزش رنگها به زبان انگلیسی به کودکان

معلم خصوصی زبان انگلیسی کودک

آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی

بهترین روش‌های آموزش زبان به کودک

روش‌های موثر آموزش به کودکان

تکنیک های آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه