معلم خصوصی زبان انگلیسی کودک

دانستنیها

معلم خصوصی زبان انگلیسی کودک در تهران در منطقه خیابان دولت با روشی متفاوت و تخصصی زبان انگلیسی را به کودکان زیر ۷ سال می آموزد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی کودک حرفه ای شخصی است که بتواند علاوه بر آنکه زبان انگلیسی را به صورت حرفه ای بداند، از فرایندهای هوش و مغز کودک نیز مطلع باشد. معلم خصوصی زبان انگلیسی کودک خوب باید چند شاخصه مشهود داشته باشد. در این مطلب کوتاه ویژگی های معلم خصوصی زبان انگلیسی کودک حرفه ای را ارائه می کنیم.

معلم خصوصی زبان انگلیسی کودک در ابتدا باید شناخت کافی در مورد هوش کودکان داشته باشد.

کودکان دارای هوش سرشاری هستند. نتایج تحقیقات متعدد در سراسر دنیا نشان می دهد هر کودکی تا ۱۲ سالگی امکان یادگیری بیش از ۲۰ زبان را دارد. این بدین معناست که معلم و مدرس حرفه ای باید بداند که کودکان را چطور آموزش دهد و چگونه بر روی آنها به صورت موثر تاثیر گذارد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی کودک باید از روانشناسی کودک مطلع باشد.

روانشناسی کودک به معنی شناخت چگونگی روانکاوی کودک و شناخت کافی از خانواده کودک جهت ارائه تمرینات و همچنین شناسایی روزهای خوب و بد کودک می باشد. کودکان هم مانند بزرگترها روزهای با حال خوب و بد دارند. یک معلم خصوصی زبان انگلیسی کودک خوب باید بتواند بر اساس رفتار و چهره کودکان بفهمد که کودک روز خوبی را شروع کرده است یا بد. و چگونه می تواند حال کودک را بهبود بخشد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی کودک باید دلسوز باشد.

کودکان صرفنظر از خطرات در زمانی که با یکدیگر بازی می کنند، از سویی به سوی دیگر می پرند و گاها حرکات پرخطری از خود بروز می دهد. معلم خصوصی زبان انگلیسی کودک باید دلسوز باشد تا بتواند در هر لحظه کودکان را کنترل کند و ریسک بروز حادثه را کاهش یابد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی کودک باید پرانرژی باشد.

کودکان دلشان بازی می خواهد و در زمان بازی است که مهارت های مختلف از جمله زبان انگلیسی را یاد می گیرند. نتیجه آنکه وقتی میخواهید کودکان چیزی یاد بگیرد باید معلمی داشته باشد که بتواند پا به پای کودک شما بدود و خسته نشود و صبوری در زمان های مختلف داشته باشد.

معلم خصوصی زبان انگلیسی کودک باید خلاق باشد

کودکان همان طور که گفته شد دلشان بازی کردن می خواهد و این وظیفه یک معلم خصوصی است که بتواند بازی ها را به نوعی انتخاب کند که بتواند آنها را جذب آموزش و یادگیری زبان انگلیسی نماید. خلاقیت در انتخاب بازی ها و کاردستی ها می تواند نقش بسزایی در یادگیری داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش زبان انگلیسی به کودکان به این صفحه مراجعه نمایید.