آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی

دانستنیها

آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی یعنی به کودکانی که سن آنها به ۷ سال تمام رسیده است ، کاملا متفاوت از آموزش زبان انگلیسی به کودکانی است که ۳ تا ۶ سال دارند و یا حتی متفاوت از آموزش زبان انگلیسی به کودکان بالای ۱۲ سال است.

دانشمندان و محققان مغز و اعصاب معتقدند که مغز انسان تا قبل از ۱۳ سالگی یعنی تا پایان ۱۲ سالگی الگوریتم متفاوتی را در یادگیری پیروی می کند. تا آنجا که مغز انسان قادر است تا ۲۰ زبان را به طور همزمان تا ۱۲ سالگی بیاموزد. اما پس از ۱۵ سال، این فرایند به کلی تغییر می کند. هر انسانی دارای ابعاد هوش ۹ گانه بوده که در کودکی توان یادگیری بسیار بالا یکی از شاخص های آن است.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان تا قبل از دبستان تنها به کمک بازی و در محیطی صورت می پذیرد که کودک احساس فشاری برای یادگیری ندارد. از سوی دیگر آموزش زبان انگلیسی به کودکان بالای ۱۰ و ۱۲ سال نیز بدین ترتیب است که آموزش به آنها باید بصورت کاملا مستقیم بوده و تمامی مواردی که موجب حواس پرتی می شوند را حذف کرد. کارشناسان معتقدند که کودکان اگر در محیط مناسب آموزش در این سن نباشند، هر آیتمی می تواند یه عامل حواس پرتی (Distracter) برای کودک تلقی گردد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی ترکیبی از بازی ها به همراه روش های مستقیم هستند. شما وقتی در دوره کودکی به سر می برید، برای آزمایش موارد آموزش داده شده ، نیازی به امتحان ندارید  و از سوی دیگر بزرگسالانی که در سن ۱۸ سال به بالا هستند، بدون امتحان دادن، اطلاعات در ذهن آنها به طور صحیح نقش نمی بندد. وقتی می خواهید آموزش زبان انگلیسی به کودکان بستانی بدهید، باید آنها در عین حال که آموزش را با کمی تفریح فرا می گیرند، به صورت غیر مستقیم مورد آزمون های حرفه ای جهت بررسی آموزش زبان انگلیسی به کودک نیز صورت پذیرد.

به عنوان مثال برای آزمون و امتحان کردند کودک پس از آموزش زبان انگلیسی می توان برای وی یک فیلم نمایش نمایش داد و از بخواهید که عباراتی که یادگرفته است را بشنود و بازگو کند.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی بهتر است به صورت نیمه خصوصی صورت پذیرد. زیرا آموزشی که به صورت عمومی و در کلاس های ۲۰ نفره باشد، بازخورد صحیحی را به دلیل عدم توجه کافی مدرس زبان انگلیسی بر روی کودکان ، نخواهد داشت.

مرکز آموزش نیمه خصوصی زبان کودکان VIP با تمرکز بر روی تقویت هوش کلامی – زبانی ، آموزش آموزش زبان انگلیسی به کودکان را به صورت غیرمستقیم به کودکان زیر ۷ سال ارائه می کند. البته این مرکز قبل از جذب کودکان، یک تست هوش رایگان به منظور ارزیابی هوش زبانی کودک دارد تا افرادی که هوش یکسانی دارند در یک کلاس نیمه خصوصی (حداکثر ۵ نفر ) قرار دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش زبان انگلیسی به کودکان می توانید به این صفحه مراجعه نمایید.