تبلیغ در اینستاگرام از تولید محتوا تا کمپین (قسمت اول)

مقالات وبلاگ

کمپین هایی که هر از چندگاهی برای اهداف مختلف راه اندازی می شوند می توانند به بسیاری از اهدافی که طراحان آن در سر دارند برسند.

به همین دلیل ، امرزه طراحی کمپین از جمله روشهای مفید در تبلیغات و کسب و کارهای مختلف است. با وجود شبکه های اجتماعی مختلف به ویژه اینستاگرام ، طراحی این کمپین ها و میزان نفوذ آنها در زندگی مردم چندین برابر شده است. چرا که کاربران زیادی هستند که از این شبکه های استفاده می کنند و به شدت تحت تأثیر آن قرار دارند. بسیاری از شرکتها و برندها امروزه به دنبال این هستند تا با طراحی یک کمپین مناسب بتوانند افراد و مخاطبان بیشتری را به سمت کسب و کار خود سوق دهند.

از میان تمامی شبکه های اجتماعی ، می توانیم اینستاگرام را بهترین بستر و شبکه برای تبلیغات بدانیم. علت این امر هم آن است که اینستاگرام با هدف یک بستر تبلیغاتی به وجود آمده است. این شبکه توسط فیس بوک برای امور تبلیغات مربوط به برندها و فعالیتها به وجود آمده است. اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که بتوان هر نوع تبلیغی را در آن به مرحله اجرا گذاشت. این طراحی موجب شده که برنامه های تبلیغاتی در میان استوری هایی که کاربران می گذارند به نمایش گذاشته شود.

بنابراین ، با کمترین زحمتی شما شاهد این هستید که کاربران زیادی از تبلیغ شما دیدن کرده اند و شما تلاش چندانی برای آن نکرده اید. اما باید به خوبی دقت کنید که تبلیغات شما یک محتوای غیر مرتبط با نظر و سلیقه کاربران نباشد. زیرا در غیر این صورت به نتیجه دلخواه خود نخواهید رسید.

ه همین دلیل ، اینستاگرام گزینه ای را به گزینه های خود اضافه کرده است که شما می توانید انتخاب کنید افرادی که علاقه مند به کسب و کار شما هستند این تبلیغات را بتوانند مشاهده کنند. این کار می تواند موجب افزایش رضایت کاربران شود چرا که آنها فقط چیزهایی که علاقه مند هستند می بینند. امروزه بسیاری از کسب و کارها هستند که از اینستاگرام برای تبلیغات استفاده می کنند اما تنها این کسب و کارهای با تجربه هستند که به خوبی می دانند باید این گزینه را فعال کنند که مخاطبان خاص آنها بتوانند فقط این تبلیغات را مشاهده کنند. به همین دلیل ، آنها می توانند بسیار موفق تر عمل کنند.

علاوه بر این ، تولید محتوا از جمله زمینه هایی است که می تواند تبلیغات شما در اینستاگرام را پر بازدید تر کند. اگر شما نتوانید از این امکانات و تولید محتوای مناسب استفاده کنید به هدف خود از تبلیغات نیز نمی توانید برسید. همچنین امکان خرید به صورت مستقیم در اینستاگرام این امکان را فراهم کرده است که کاربران بتوانند به راحت ترین شکل ممکن خرید کنند. در کنار همه این ویژگیها ، تبلیغات ارزان قیمت از جمله امتیازات دیگر استفاده از اینستاگرام در تبلیغات است.

از آنجایی که طراحی تبلیغات همیشه یک فرآیند هزینه بر است اما استفاده از اینستاگرام این هزینه ها را تا حد زیادی کاهش داده است و این امکان را فراهم کرده است که افراد زیادی بتوانند از کسب و کارهای بزرگ تا کوچک از آن استفاده کنند. حتی می توان هزینه های تبلیغاتی در اینستاگرام را به شدت کاهش داد ، این امر تنها منوط به این شرط است که شما بتوانید مخاطبان اصلی خود را انتخاب کنید. در صورتی که این مسیر را درست طی کرده و به مخاطبان هدف و اصلی خود دست پیدا کرده باشید می توانید سودمندی استفاده از شبکه های اجتماعی را به چندین برابر افزایش دهید.

چرا که تولید محتوا و تمامی اقدامات شما در این صورت مطابق با خواسته ها و نیازهای مخاطبان اصلی شما خواهد بود و به این ترتیب ، ارتباط شما با مشتریانتان بهتر خواهد شد.

جهت مشاهده خدمات تبلیغات اینترنتی به این صفحه مراجعه نمایید.