۵ ترند برتر پرکننده لب در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

دانستنیها

بزرگ کردن لب در حال حاضر برای بسیاری از افراد به یک امری ضروری تبدیل شده است به ویژه افرادی که در رسانه های اجتماعی هستند.

به این دلیل که لب هایی که کمی پر به نظر می رسند جذاب تر هستند.

داشتن فرم لب پرتر نه تنها کل صورت شما را زیباتر می‌کند، بلکه ممکن است به کاهش خطوط عمودی بالای لب‌ها کمک کند و شما را جوان‌تر نشان دهد. بنابراین، اگر دوست دارید لب‌های کمی پرتر داشته باشید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

تاریخچه بزرگ کردن لب و تزریق فیلر لب

حتی در دوران قبیله، مردم لب‌های بزرگ‌تر را جذاب می‌دانستند و از انواع روش‌ها برای ایجاد برآمدگی لب‌هایشان امتحان می‌کردند در واقع قبایل در سرتاسر جهان از مواد مختلفی در تلاش‌های خود برای «بزرگ‌کردن لب» استفاده می‌کردند (بسیاری هنوز هم این کار را می‌کنند).

آنها استخوان ها، چوب ها و سایر مواد را بین لب های بالا و پایین خود قرار می دادند. و همینطور بزرگ کردن لب نیز محدود به جنسیت خاصی نبود در واقع مردان و زنان به طور یکسان لب های بزرگتر می خواستند.

به نظر می‌رسد که برای قرن‌های متمادی داشتن لب‌های بزرگ‌تر یا برجسته‌تر در افزایش زیبایی و جذابیت تاثیر گذار بوده. همانطور که می دانید، افراد خواستار چهره ایده آل می باشند و لب‌های افراد در طول دهه‌ها و در میان فرهنگ‌های مختلف متفاوت بوده است.

 بزرگ کردن لب ها، زمانی که جراحی در دهه ۱۹۰۰ به “گزینه رایج تر” تبدیل شده بود و سعی در تزریق مواد پارافین به لب ها داشتند در واقع این روش خیلی موفقیت آمیز نبود. بعدها، در دهه شصت، مواد سیلیکونی آزمایش شد.

در واقع این رویکرد برای بزرگ کردن لب بعداً کنار گذاشته شد، در درجه اول به دلیل نتایج طولانی مدت نگرانی وجود داشت و سپس در مورد مواد موجود در ناحیه صورت بود (به یاد داشته باشید، بر خلاف نواحی سینه، لب ها به اندازه کافی بزرگ نیستند).

همینطور می توان گفت عمل جراحی بزرگ کردن لب امتحان شد، اما یک روند زیبایی با ماندگاری بالا نیست، این روش ناخوشایند بود که می‌توانست منجر به فقدان حس یا آسیب عصبی، شکل ناهماهنگ لب و مشکلات دیگر شود.

در دهه ۸۰، لب ها بزرگ بودند و این باعث شد زنان بیشتری در مسیر بزرگ کردن لب های خود قرار بگیرند اما با وجود نتایج متغیر، هر چه لب بزرگتر باشد بهتر است در واقع تزریق فیلر برای ایجاد تعادل بکار رفت.

کمی بیشتر در مورد پنج ترند برتر پرکننده لب در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲

اما قبل از اینکه به متدها نگاه کنیم، بیایید بررسی کنیم که در گذشته با افزایش حجم لب در کجا بودیم. به نظر می رسد که بزرگ کردن لب های تزریقی برای اولین بار در دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ به یک تلاش جدی تر تبدیل شد.

این مدت کوتاهی پس از آن بود که آرایشگران تصمیم گرفتند برای بزرگ‌تر نشان دادن لب‌ها، از خط لب در بالا و اطراف لب‌ها استفاده کنند البته بیشتر شبیه دلقک به نظر می‌رسد تا جذاب بودن. محصولات آرایشی به صورت موقتی برای پر کردن لب‌ها می‌آمدند و می‌رفتند، اما هر فردی به دنبال راه حل ماندگاری برای پر کردن لب ها بود.

در همین زمان بود که پزشکان شروع به آزمایش توسط کلاژن تزریقی گاوی برای بزرگ‌کردن لب‌ها کردند. این به طور موقت، برای حجم دهی لب ها بود. اما این مواد تزریقی آنقدر که انتظار می رفت دوام نیاوردند و آلرژی یک نگرانی بزرگ بود.

آزمایش‌های آلرژی باید انجام می‌شد و بسیاری از افراد نسبت به استفاده از محصولات حیوانی نگرانی یا اعتراض داشتند. همه اینها به معنای تاخیر طولانی در تمایل فرد برای بزرگ کردن لب است.

همینطور جذب ناهماهنگ بود، به این معنی که قبل از مشاهده هرگونه نتیجه، به درمان‌های مکرر تزریق لب نیاز بود (این رویکرد را با تزریق‌های امروزی مقایسه کنید، جایی که می‌توانید با پرکننده‌های لب و تزریق‌های فرم دهنده لب‌ها را فوراً حجیم کنید).

مواد مصنوعی یا حیوانی؟ مردم به دنبال موادی بودند که از یک ماده در بدن آنها تقلید شده باشد. حتی امروزه، به نظر می‌رسد که بسیاری از مردم به جای تکیه بر یک ماده «ارگانیک» که از حیوانات منشأ می‌گیرد، یک ماده مصنوعی را ترجیح می‌دهند که ممکن است از یک ماده طبیعی تولید شده در بدن انسان را، تقلید کند.

درک دلیل آن آسان است. از نظر گزینه‌های دیگر مانند انتقال چربی به لب‌ها، از نظر قوام یا ثبات هنوز در جایی که باید باشد نیست این را در نظر داشته باشید لب با سینه یکی نیست!

به علاوه، انتقال چربی به صورت شامل لیپوساکشن برای برداشت چربی است. بنابراین ممکن بود مناسب باشد، اما یک روش جراحی بسیار پیچیده‌تر از تزریق‌های زیبایی (بزرگ‌کردن لب‌های غیرجراحی) است.

۵  ترند برتر پرکننده لب و پیش بینی تزریق محصولات زیبایی

ترند شماره ۱ پرکننده لب: تعادل بیش از حد

 تزریق‌های که در جهت زیبایی هستند تماماً برای ایجاد تعادل در صورت هستند از جمله لب‌هایی که با صورت شما مطابقت دارند. ما آموختیم که بعد از دهه ۱۹۸۰ همیشه لب های بزرگتر بهتر نیست همچنین تعادل جای بزرگ بودن را گرفته است.

اما بسیاری از تزریق کننده های زیبایی این مورد را فراموش کردند، وقتی که ما چهره‌های بیش از حد پر شده و برجسته‌کردن لب‌هایی می بینیم که در واقع پدیده سندرم «بیش از حد پر» یک پیامی است برای کمک به مراجعان برای جلوگیری از تزریق بیش از حد که به صورت سراسری در جهان تبدیل شده است.

پرفکتا        بلوترو        رووفیل       ژل آیدیا        سیتوسیال         ژل نورامیس

ترند شماره ۲ پرکننده لب: مواد تزریقی به دلیل خواص منحصر به فردشان انتخاب می شوند. ممکن است چندین ماده در نواحی مختلف صورت برای تأثیر کلی استفاده شود.

مواد تزریقی به دلیل خواص منحصر به فردشان انتخاب می شوند. ممکن است چندین ماده در نواحی مختلف صورت برای تأثیر کلی استفاده شود. درمان های تزریقی به طور فزاینده ای پیچیده می شوند، به‌علاوه، فناوری جدیدی برای ارزیابی آناتومی صورت و چگونگی بهبود تعادل چهره و «نسبت‌های طلایی» وجود دارد.

تزریق به یک مجموعه مهارت بسیار پیشرفته تبدیل خواهد شد، به این معنی که تزریق کنندگان برتر با تجربه گسترده، در مقایسه با تزریق کنندگان جدید و پزشکان عمومی کمتر آموزش دیده و به دانش و مهارت‌های تزریقی برتر خواهند رسید.

در واقع استراتژی های تزریق جدید هستند و انتخاب محصول متغیر اند به این معنی است که تزریق کننده های زیبایی خوب باید هم هنرمند و هم دانشمند باشند. مصرف کنندگان در مورد برندها تحقیق خواهند کرد و اصرار دارند که بدانند تزریق کنندگانشان واقعاً از چه چیزی استفاده می کنند (بیماران باهوش از جعبه و ظرفی که محصولات وارد شده است می خواهند بفهمند).

ترند شماره ۳ پرکننده لب: مصرف‌کنندگان در مورد تفاوت‌های محصولات پرکننده لب و استراتژی‌های تزریق صورت آگاه‌تر خواهند شد و همچنین آگاهی بیشتری از خطرات تزریق ارزان دارند.

برندهای برتر در ذهن مصرف کننده بیشتر نمایان می شوند.

تقاضای مصرف‌کنندگان برای برندهای برتر تغییر نخواهد کرد، در واقع مصرف‌کنندگان از این واقعیت آگاه‌تر خواهند شد که نتایج بهتری ممکن است توسط یک پزشک بسیار ماهر به دست آید که می‌داند چگونه بهترین محصولات را در محدوده‌های مختلف محصول انتخاب کند. مصرف کنندگان همچنین در مورد خطرات محلول های تزریقی تقلبی ارزان قیمت یا پرکننده های دائمی (در مقابل موقت) بهتر آگاه خواهند شد.

ترند شماره ۴ پرکننده لب: متخصصان تزریق همگی برای کمک به بهبود ایمنی بیمار، نظارت بهتری خواهند داشت.

 پرکننده‌های لب قابل تحمل در بسیاری از بیماران هستند، زمانی که توسط یک تزریق کننده ماهر و آموزش دیده استفاده می‌شود که مناطق خطرناک تزریق و تفاوت‌های آناتومی صورت را نیز درک می‌کند در واقع کلینیک های زیبایی که درمان های زیبایی را ارائه می دهند به طور فزاینده ای تحت نظارت قرار خواهند گرفت. بیماران در دانستن اینکه چه چیزی از پزشکان خود درباره برندهای محصول باید بپرسند، باهوش شده اند.

ترند شماره ۵ پرکننده لب: بزرگ کردن لب با ظاهر طبیعی بر سندرم لب های بیش از حد پر شده غلبه می کند.

در واقع از نظر فرهنگی و در سلبریتی ها، بزرگ کردن لب ها مربوط به گذشته بوده است. همینطور می توان گفت شکل دادن به لب ها اصلاح شده تر می شود و منجر به جوان سازی صورت یا تکنیک های اصلاح نامتقارن می گردد.

حجم دهی لب همچنان بزرگ خواهد بود اما حجم کمتر، ترند اروپا است.

این را در نظر بگیرید که مصرف کنندگان خواستار ظرافت بیشتری هستند، نه تنها در نحوه استفاده از مواد تزریقی برای لب، بلکه در نحوه ترکیب آنها برای تقویت، جوانسازی و طراوت ظاهر کل صورت.

چرا همه افراد کاندیدای خوبی برای بزرگ کردن لب نیستند؟

 علیرغم محبوبیت تزریق پرکننده لب، پزشک متخصص تزریق، ساندرا والاس به ما یادآوری می کند که همه افراد کاندیدای مناسبی برای بزرگ کردن لب نیستند.

ساندرا می‌گوید: به یاد داشته باشید، زمانی که مناسب بودن شما را برای درمان‌های پرکننده پوست ارزیابی می‌کنیم، به تمام صورت شما نگاه می‌کنیم، نه فقط لب‌هایتان.

فقط یک ویژگی نیست که شما را برای استفاده از پرکننده تعیین می کند در واقع تمام اجزای صورت شما تعیین کننده می باشد. تزریق فیلر برای برخی از نواحی مانند لب ها یا گونه ها بر روی ظاهر کلی صورت و ایجاد تعادل کمک می کند.

دکتر ساندرا ادامه می دهد که این نیاز به درک کاملی از مفاهیم زیبایی و آناتومی صورت دارد. وقتی نوبت به لب‌ها می‌رسد، آخرین چیزی که می‌خواهید این است که بی‌نظیر یا بیش از حد پر به نظر برسد و این به مهارت پزشک زیبایی شما برمی گردد.

دکتر ساندرا تأیید می کند: دکتر شما باید قبل از تزریق، کل آناتومی صورت را به دقت بررسی کنید و از میزان تزریق آگاهی داشته باشد و بداند که چه مقداری فیلر برای شما مناسب است.

محصولات عالی به طور معمول هر ۴ تا ۶ ماه یکبار به تزریق مجدد نیاز پیدا می کنند اما گاهی ممکن است پرکننده لب بیشتر طول بکشد.


موضوع مرتبط :

۱۱ روش برجسته کردن و زیبا شدن لب ها

آیا تزریق ژل صورت و لب خطرناک است؟

عوارض تزریق ژل لب

مراقبت پس از تزریق ژل لب

بهترین فیلر لب

انواع تزریق ژل لب

مزایا و معایب تزریق ژل لب

این نوشته ۵ ترند برتر پرکننده لب در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ برای اولین بار ظاهر می شود در ژل هیالورونیک اسید و ۲۲۶۱۸۷۲۹ و فروش بوتاکس در شرکت نیک NIK CO.