نفر اول بودن یا اصولی رفتار کردن ، کدام یک را برای تبلیغات انتخاب می کنید ؟

مقالات وبلاگ

انسانها تنها گونه ای بر روی کره زمین هستند که رفتارهای آنها را افکار و نگرشهایشان هدایت می کند.

به این معنی که ممکن است حتی بسیاری از خواسته ها و تمایلات خود را به دلیل مناسب نبودن شرایط به تأخیر بیاندازند یا نحوه پاسخگویی به آن تغییر دهند. به نوع رفتار ، رفتارهای منطقی و شناختی گفته می شود که تنها در گونه انسانی قابل مشاهده است. به جز این بسیاری از مفاهیم وجود دارند که تنها در خصوص انسان می توانیم از آن استفاده کنیم.

به عنوان مثال ، قرار گرفتن در رتبه اول یا در اوج موفقیت هر چیزی از جمله ویژگیهای انسانهاست که بر اساس شناخت و نگرش آنها به وجود می آید.

نفر اول بودن برای هر فردی جذاب و جزء آمال و آرزوهاست. همه انسانها دوست دارند همواره نفر اول باشند ؛ زیرا تنها در این صورت است که احساس می کنند موفق بوده اند ای مطمئن شوند که عملکرد خوبی داشته اند.

متأسفانه همین خواسته موجب می شود برخی از  بازاریابان و برندها رفتارهای اشتباه زیادی داشته باشند زیرا تنها هدفشان اول شدن است. برای رسیدن به این هدف ممکن است دست به هر کاری بزنند. توصیه ما به شما این است که اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید بهتر است این مقاله را تا پایان بخوانید و دیدگاه های خود را مورد ارزیابی و تجدید نظر قرار دهید.

یک) آیا برای شما سودمند است ؟

قبل از هر چیزی باید به این فکر کنید که آیا روشی که قرار است شما را به نفر اول بودن تبدیل کند برایتان سودمند است یا فقط هزینه های شما را افزایش می دهد. متأسفاته بسیاری از افراد تنها به این فکر می کنند که میزان بازدید تبلیغات یا کلیک روی تبلیغ آنها بیشتر از بقیه باشد و یا به معنی دیگر نفر اول تبلیغات باشند اما آیا به این مسئله نیز فکر می کنند که نفر اول بودن در این زمینه ها آیا برایشان سود نیز دارد یا خیر ؟

یعنی اگر قرار است شما هزینه های زیادی را در این مسیر صرف کنید این اصلاً به صرفه نیست و نفر اول بودن شما چیز مفید و سودآوری برای شما به همراه نداشته است.

دو) همه گروه ها برای شما مهم است ؟

یکی دیگر از اشتباهاتی که در کسب و کارها و تبلیغات رخ می دهد این است که بازاریابان قصد دارند با یک تبلیغ توجه گروه های بسیاری را جلب کنند. حقیقت این است که شما نمی توانید توجه گروه های وسیع و گسترده ای از افراد را کسب کنید.

اگر قصد و هدف شما این است و می خواهید نفر اول در جلب توجه گروه های کثیری از افراد باشید باید به شما بگوییم که این تصور یک تصور بسیار اشتباه و غلط است و رفتارهای شما را به سمت انحراف و شکست می کشاند.

شما نمی توانید یک تبلیغ برای گروه های سنی و فرهنگی و جنسی مختلف طراحی کنید و توجه همه آنها را جلب کنید و نفر اول باشید. بهتر است یک گروه ویژه را مورد هدف قرار دهید در غیر این صورت نفر اول بودن برای شما سخت خواهد شد. همچنین اگر در یک گروه جزء نفرات اول باشید بسیار بهتر و واقعی تر است.

سه) پول بیشتر موفقیت به همراه نمی آورد

شاید همیشه شنیده اید که برای هر کاری پول کافی باید داشته باشید. هر چند این جمله به طور کلی درست است ولی همیشه هم داشتن پول نمی تواند عامل اصلی موفقیت باشد ، زیرا تجربه در زمینه های مختلف نشان داده است که افراد با دیدن نشانه های اولیه موفقیت به سرعت شروع به افزایش سرمایه در آن قسمت می کنند در حالی که در واقعیت این عمل منجر به شکست می شود ، زیرا در این صورت معمولاً افراد نمی توانند به اندازه پولی که سرمایه گذاری کرده اند سود ببرند.

منبع :

طراحان برتر – طراحی حرفه ای

نوشته نفر اول بودن یا اصولی رفتار کردن ، کدام یک را برای تبلیغات انتخاب می کنید ؟ اولین بار در طراحان برتر. پدیدار شد.