نکاتی در مورد تنظیمات دزدگیرهای فروشگاهی

آموزش

برچسب های مغناطیسی آکوستو چگونه کار می کنند؟

یک سیستم آکوستو مغناطیسی یک سیستم RFID برای نظارت بر مقالات الکترونیکی (EAS) است و معمولاً در فرکانس‌های بین 58 کیلوهرتز تا 132 کیلوهرتز کار می‌کند. … میدان الکترومغناطیسی ساطع شده در ناحیه خروجی به صورت مکانیکی یک نوار مغناطیسی را در ترانسپوندر غیرفعال (برچسب) تحریک می کند و آن را به ارتعاش در می آورد.

چه چیزی تگ های امنیتی را غیرفعال می کند؟

غیر فعال کننده

برچسب های امنیتی معمولاً توسط غیرفعال کننده ای که در محل فروش قرار دارد یا در اسکنر ادغام شده است غیرفعال می شود. این غیرفعال‌کننده با شکستن مدار درون یک برچسب کار می‌کند تا دیگر سیگنالی منتشر نکنند و بدون ایجاد زنگ هشدار از نزدیک آنتن عبور کنند. برچسب ها را نمی توان دوباره استفاده کرد

سنسورهای دزدی مغازه چگونه کار می کنند؟

نتیجه تصویر نحوه حرکت Acousto Magnetic

یک دزد مغازه در حالی که یک کتاب دزدیده شده را حمل می کند از در می گذرد. این کتاب حاوی یک تگ RF مخفی است که به یک برچسب داخل آن چسبانده شده است که امواج رادیویی را می گیرد. پس از فعال شدن، برچسب RF یک موج رادیویی خود را با فرکانس بسیار دقیق ارسال می کند. گیت گیرنده امواج رادیویی را می گیرد و فرکانس آنها را شناسایی می کند.

چگونه نوارهای امنیتی مغناطیسی را غیرفعال کنم؟

برای غیرفعال کردن نوار امنیتی مغناطیسی، تنها کاری که باید انجام شود این است که نوار را در طول آن مغناطیسی کنید. این را می توان با اعمال یک میدان مغناطیسی به اندازه کافی قوی در طول نوار انجام داد.

برچسب های نام مغناطیسی چگونه کار می کنند؟

برچسب های نام مغناطیسی چگونه کار می کنند؟ نوار فلزی بسته به نوع انتخاب شما، محکم با چسب بادوام بر روی پشت برچسب های نام پلاستیکی یا فلزی اعمال می شود. اینها راحت هستند و امکان استفاده آسان و خاموش کردن را فراهم می کنند که باعث ایجاد سوراخ در لباس نمی شود.

آیا می توانید برچسب امنیتی را با آهنربا حذف کنید؟

بسیاری از برچسب های امنیتی در فروشگاه با دستگاه الکترومغناطیسی غیرفعال می شوند. برای از بین بردن آنها در خانه، از آهنربای پرقدرت مانند آهنربای هارد دیسک استفاده کنید. آهنربا را روی یک سطح صاف قرار دهید و برچسب را با گنبد یا کارتریج جوهر رو به پایین در بالای آن قرار دهید.

یک آهنربا چقدر باید قوی باشد تا برچسب های امنیتی را حذف کند؟

آهنربایی که برای حذف این نوع تگ ها نیاز دارید 12000+ GS است. ببینید چرا آهنربای یخچال کار نمی کند؟ یک آهنربای 12000 GS به اندازه کافی قوی است که یک دستگاه الکترونیکی را تمیز کند، بنابراین باید مطمئن شوید که آهنربا را از چیزهای مهم خود دور نگه دارید.

آهنربا چگونه سیم عنکبوت را جدا می کند؟

هنگامی که انتهای نر جدا شود، سیم ها شل می شوند. شما باید بتوانید به راحتی محصول را از روکش عنکبوت خارج کنید. آهنرباها را به روکش های عنکبوت نزدیک کنید و آهنرباها را با آنها محصور کنید. سپس آنها را می توان به راحتی حذف کرد.

چرا وقتی وارد مغازه می شوم زنگ هشدار به صدا در می آید؟

مایک می‌گوید: «سیستم‌های امنیتی امروزی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند، تقریباً مانند یک میدان رادار در درب یک فروشگاه تنظیم می‌شوند، به طوری که وقتی یک برچسب بین آنتن‌ها قرار می‌گیرد، سیگنالی وجود دارد که از برچسب برگشته است و زنگ می‌زند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر  دزدگیر فروشگاهی به این صفحه مراجعه نمایید.

 

این نوشته نکاتی در مورد تنظیمات دزدگیرهای فروشگاهی برای اولین بار ظاهر می شود در دزدگیر فروشگاهی | گیت فروشگاهی.