9 روش سرقت از فروشگاه ها

آموزش

از فروشگاه‌های رفاه محله گرفته تا سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای گرفته تا خرده‌فروشی‌های سطح بالا در مرکز شهر، انواع مشاغل به شدت تحت تاثیر دزدی از مغازه قرار گرفته‌اند.

جرایم سرقت خرده‌فروشی می‌تواند این کسب‌وکارها را به شدت تحت تأثیر قرار دهد، به سود آسیب برساند، موجودی محصول را کاهش دهد و هزینه‌های تولید را افزایش دهد.

در واکنش به افزایش نرخ سرقت از مغازه ها در شهر ما، خرده فروشان و مقامات مجری قانون به طور یکسان در حال انجام اقدامات جدی برای مبارزه با جرایم سرقت خرده فروشی هستند. افسران قانون، پرسنل پیشگیری از ضرر و زیان و کارمندان فروشگاه به طور یکسان آموزش دیده اند تا تکنیک های رایج دزدی از مغازه را به دقت زیر نظر داشته باشند تا از کسب و کارها محافظت کنند و از از دست دادن موجودی جلوگیری کنند.

دزدگیر فروشگاهی

در زیر، ما 9 تکنیک رایج دزدی از مغازه را که پلیس و کارکنان امنیتی مراقب آن هستند، فهرست کرده ایم.

پنهان کردن اقلام یکی از متداول‌ترین روش‌هایی که دزدان مغازه برای خارج کردن کالاها از فروشگاه استفاده می‌کنند، پنهان کردن وسایل داخل لباس، کیف، کوله پشتی، کالسکه، چتر و سایر وسایل شخصی است.

دزدان فروشگاه همچنین ممکن است یک مورد را در بسته بندی کالای دیگر پنهان کنند تا فقط برای یک مورد از آنها هزینه بگیرند. به کارمندان فروشگاه و مدیران پیشگیری از ضرر و زیان دستور داده شده است که مشتریانی را که اقلامی را مخفی کرده اند نظارت کنند تا ببینند آیا آنها سعی می کنند بدون پرداخت هزینه از فروشگاه خارج شوند.

بیرون رفتن از طرف دیگر، بسیاری از دزدان مغازه به سادگی یک کالا را از فروشگاه خارج می‌کنند و بدون اینکه حتی سعی کنند آن کالا را پنهان کنند بیرون می‌روند. اگرچه گستاخی است، اما این رویکرد برای دزدی از مغازه اغلب موفق است، زیرا می‌تواند بدون خیانت به نشانه‌های فعالیت مشکوک انجام شود.

کیسه های فلزی. دزدان مغازه در شهرهای بزرگ به منظور جلوگیری از فعال شدن برچسب های امنیتی در سیستم های هشدار، اقلام دزدیده شده را در کیسه های فلزی پنهان می کنند. کارکنان پیشگیری از ضرر اغلب برای نظارت بر مشتریان با کیف‌های بزرگ آموزش دیده‌اند و بسیاری از فروشگاه‌ها سیاست‌هایی را وضع می‌کنند که بازدیدکنندگان را از آوردن کیف‌های بیرون به فروشگاه به طور کامل منع می‌کنند.

تعویض برچسب ها در بسیاری از موارد، دزدان مغازه، برچسب قیمت بالاتر را با قیمت پایین‌تر تغییر می‌دهند تا کمتر از این دو قیمت را بپردازند. برای جلوگیری از این نوع دزدی از فروشگاه، کسب‌وکارها تلاش بیشتری برای برچسب‌گذاری استراتژیک‌تر اقلام انجام می‌دهند.

باز کردن اقلام. دزدان مغازه ممکن است کالاهایی را به داخل سرویس بهداشتی بیاورند تا آنها را باز کنند و بسته بندی آن را جدا کنند. هنگامی که این اقلام از بسته بندی باز می شوند، ممکن است هنگامی که سارق مغازه قصد خروج از مغازه را دارد، سیستم های هشدار امنیتی راه اندازی نشود. برای جلوگیری از دزدان مغازه از استفاده از این روش، مشاغل سیاست هایی را معرفی کرده اند که کالاهای بدون پرداخت را در دستشویی ها ممنوع می کند.

ایجاد اختلال. با استفاده از این تکنیک دزدی از مغازه، افراد متعددی ممکن است وارد یک فروشگاه شوند و با هم کار کنند تا حواس کارمندان را پرت کنند در حالی که دیگران دزدی مغازه را انجام می دهند. پرسنل پیشگیری از تلفات آموزش دیده اند تا مراقب گروه های بزرگی باشند که به طور غیرمعمول با صدای بلند یا غوغا رفتار می کنند.

مشاغل داخلی اغلب اوقات، کارمندان با دزدان مغازه برای سرقت اقلام یا پول از کسب و کار همکاری می کنند. مدیران و کارکنان پیشگیری از ضرر توجه ویژه ای به کارکنان فروشگاه دارند که اغلب در حین کار توسط دوستانشان ملاقات می کنند.

ساختگی برمی گردد. بسیاری از دزدان مغازه یک کالا را مستقیماً از فروشگاه می گیرند، تا پیشخوان بازگشت می روند و سعی می کنند کالا را با پول نقد یا اعتبار فروشگاه برگردانند. به منظور جلوگیری از بازگشت جعلی، بسیاری از فروشگاه ها سیاست های سختگیرانه ای را برای بازگشت اعمال می کنند.

چپ دست. در برخی موارد، سارقان خرده‌فروشی برای ایجاد سردرگمی، در حالی که کالایی را که قصد سرقت آن را دارند در معرض دید عموم قرار می‌دهند، هزینه یک کالا را پرداخت می‌کنند. این تکنیک گاهی اوقات “چپ دستی” نامیده می شود تا نشان دهد که ممکن است یک مورد با دست چپ دزدیده شود در حالی که دست راست دیگری را پرداخت می کند.

پرسنل پیشگیری از ضرر تشویق می شوند به مشتریانی که شاهد چپ دستی هستند نزدیک شوند و با آرامش به آنها اشاره کنند که فراموش کرده اند برای یک کالا پول بپردازند. اگر مشتری ادعای ناآگاهی داشته باشد اما به جای پرداخت هزینه، کالا را برگرداند، این به عنوان نشانه ای تعبیر می شود که دزدی همیشه قصد واقعی او بوده است.

 گیت فروشگاهی یک روش مفید. این نوع گیت ضد سرقت می تواند تا حدود زیادی از سرقت های پیش بینی نشده ، شما را حفظ کند.

سیاست‌های سختگیرانه‌تر برای پیشگیری از تلفات به معنای دستگیری‌های بیشتر است

جای تعجب نیست که از آنجایی که کسب و کارها سیاست های سختگیرانه تری را برای پیشگیری از ضرر اعمال می کنند، اتهامات نادرست و دستگیری ها به طور فزاینده ای رایج شده است. اگر به دزدی مغازه متهم، دستگیر یا متهم شده اید، باید فوراً با یک وکیل با تجربه در دفاع از جرایم سرقت مشورت کنید.

اگرچه بسیاری به اشتباه دزدی از مغازه را به عنوان یک جرم جزئی رد می کنند، اما متهم شدن به سرقت خرده فروشی می تواند عواقب شدیدی از جمله جریمه نقدی، مدت زندان و سابقه کیفری مادام العمر داشته باشد. حتی اگر حادثه یک سوء تفاهم باشد، دادستان‌ها در مورد این نوع جنایات به‌طور بدنام نابخشودنی هستند و شما به یک استراتژی دفاعی سخت نیاز دارید تا ثابت کنید قصد نداشتید بدون پرداخت هزینه آن را ببرید.

وقتی با یک وکیل جنایی ماهر کار می کنید، او قبل از توضیح گزینه های شما و همکاری با شما برای ایجاد یک دفاع قدرتمند، به طرف ماجرا گوش می دهد. با داشتن یک وکیل سرقت خرده فروشی خوب در کنار شما، ممکن است بتوانید ثابت کنید که دزدی از مغازه عمداً انجام نشده است و اتهامات جنایی علیه شما کاهش یا لغو شود.

این نوشته 9 روش سرقت از فروشگاه ها برای اولین بار ظاهر می شود در دزدگیر فروشگاهی | گیت فروشگاهی.