بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران

دانستنیها

بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران موضوعی است که اغلب والدین دلسوز و مسئولیت پذیر به دنبال آن برای کودکان دلبند خود هستند. در اینجا به بررسی بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران خواهیم پرداخت.

بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران مانند سایر شهرها دارای موسسات خوب و بدی است. بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران را اینجا مطرح می کنیم که لازم است چه شاخص هایی داشته باشد.

شرط اول بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران : مناسب بر سن کودک

کودکانی که سن آن ها زیر ۷ سال باشد، با موسسه ای که برای کودکان ۷ تا ۱۳ ساله هستند و همچنین افراد بزرگسال قطعا متفاوت است. حداکثر اختلاف سن کودکان در یک کلاس ۲ سال برای بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران قابل قبول است.

شرط دوم بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران : دارای متد مناسب برای رده سنی کودک

اگر کودک شما ۵ ساله باشد اما مدرس یا معلم آموزش زبان متد مناسبی نداشته باشد، مشغول به آموزش از حروف انگلیسی می شود و سپس هم سراغ کلمات می رود. یعنی بر روی مفروضاتی تکیه می کند که همه فراموش می شوند و هرگز از آنها به صورت کاربردی بهره نخواهد برد. یادآور می شوم که روش فونیکس که هم اکنون برای آموزش کودکان ۴ و ۵ ساله مورد استفاده قرار می گیرد، روشی قدیمی است که در کشورهای انگلیسی زبان برای آموزش کودکان ۷ ساله استفاده می شده است. و روش مناسبی برای زبان دوم محسوب نمی شود.

شرط سوم بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران : هزینه مناسب برای شما

با توجه به اینکه تعداد افراد شرکت کننده در یک کلاس مناسب نباید بیشتر از ۵ تا ۶ نفر باشد، نباید هزینه کلاس برای هر ماه بیش از یک میلیون تومان باشد.

شرط چهارم بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران : فراهم نمودن محیط مناسب با توجه به شرایط

اگر کودک شما زیر ۷ سال باشد، یک موسسه خوب باید محیط بازی مناسبی برای کودکان داشته باشد. یعنی باید فضای روشن و با نور کافی و با امکان بازی های پر انرژی باشد. کلاس نباید در فضای باز باشد که محدودیت فصل در بهره برداری از فضا وجود داشته باشد.

شرط پنجم بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران : تعداد کودک حاضر در هر کلاس

تعداد مناسب برای بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران حداکثر ۶ نفر می باشد. اگر تعداد بیشتر باشد، تمرکز مربی در یادگیری کودکان کاهش خواهد یافت.

شرط ششم بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران : محل جغرافیایی و آدرس

بهترین موسسه زبان انگلیسی کودکان در تهران و سایر کلان شهرها باید در دسترس بوده و امکان رفت و آمد به آن از مناطق مختلف فراهم باشد. قرارگیری در مناطق طرح ترافیک یک محدودیت بزرگ برای یک موسسه زبان کودکان خواهد بود.