فرایند ساخت لوستر کریستالی – قسمت دوم

دانستنی

یکی از پرطرفدارترین نورپردازی های دکوراسیون بنابراین، پولیش برای ظاهر درخشان قابل توجه است.

پیش شرط های درخشش لوستر کریستالی

در بیشتر موارد، بر اساس زبری سطح، یک صنعتگر کاغذ سنباده و اعمال مالش را با توجه به مشخصات فنی قطعه کار انتخاب می کند.

علاوه بر این، انباردار باید از قرار دادن مواد خام در انبار خودداری کند که آسیب دیده یا به طور جدی ناهموار هستند، مخصوصاً برای محصولات نیمه تمام و همچنین مواد خام بسیار سنگین.

به هر طریق دیگری، یک کارگر ماهر قادر نیست آنها را براق کند. با کمک صیقل دادن، سطوح صاف فلزی پس از آبکاری بعدی عالی می شوند. از این رو، سفت کردن یک مرحله کاری ضروری قبل از آبکاری است.

شناسایی سطح براق لوستر کریستالی

معمولاً یک فرد غیرمسلح تحصیل کرده در ارزیابی ظاهر تمام شده مشکل دارد. حتی اگر او می تواند آنها را با چشم غیر مسلح شناسایی کند، تشخیص جنبه های آبکاری شده پیچیده تر است. بنابراین ما لیست زیر از عیوب آبکاری فلز را برای مرجع خلاصه می کنیم.

1. فرض کنید رگه های آشکاری در قسمت خارجی یک قطعه فلزی وجود دارد که نشان دهنده صیقل نبودن آن است.

2. اگر صورت کور به نظر می رسد، این نشان می دهد که مالش از طریق یک کاغذ سنباده خشن است.

3. در این صورت، نمای مسطح مانند یک آینه به نظر می رسد و تصویر منعکس کننده نواری ندارد، که نشان دهنده براق بودن درجه یک است. به جز فاکتورهای آبکاری، هرچه حس آینه ای قوی تر باشد، پولیش بهتر است. در نتیجه، احساس حاشیه قوی تر است. برعکس، هرچه این حس مبهم‌تر باشد، درخشندگی خشن‌تر است. ضمناً تصدیق فوق با ادراک او ارتباط دارد.

روکش یک قسمت آهنی لوستر کریستالی

در اصل، یک قطعه کار آهن قبل از آبکاری صیقل داده می شود. به طور کلی، یک کارگر واجد شرایط از چندین نوع کاغذ ساینده برای مالش استفاده می کند. برای شروع، او پوست اکسید را با یک تکه کاغذ سنباده #180 می‌مالد.

در مرحله بعد، یک سری صاف کردن را بر این اساس انجام دهید، ترتیب استفاده از کاغذ سنباده در #240، #280 و #320 است. علاوه بر این، موم زرد یا موم بنفش در عملیات فوق کمکی است. علاوه بر این، عملکرد کاغذ سنباده براق کردن سطح است. در نهایت، او آن را با چرخ کتانی بعد از کاغذ شنی ماساژ می دهد. اگر ظاهر یک روکش بسیار براق باشد، صنعتگر آن را با چرخ پارچه سفید رنگ می کند. در نتیجه، یک قطعه آهنی پس از پرداخت کامل، سفید روشن به نظر می رسد.

مهارت براق شدن لوستر کریستالی

به طور مناسب، در روش های کاری فوق، جهت سنباده زنی عمود بر جهت قبلی است. و در حالی که دانه ساینده نامرئی است، نشان می دهد که صنعتگر مرحله فرآیند را به درستی انجام داده است. اما اگر مسیر رو به پایین با مسیر بالا یکی باشد، تصور نادرستی برای او ایجاد می کند.

در نتیجه، او متأسفانه بافت سطح فعلی را مانند بافت قبلی می داند. به طور معمول، سطوح فلزی صیقلی پس از براق شدن با کاغذ ماسه #320 کرکی می شوند. به منظور تشخیص براق، می توانیم مجموعه ای از استاندارد مرجع پولیش تهیه کنیم. در مقایسه با الگوی براق، صنعتگر رتبه پولیش را می داند.

ارزیابی قابل قبول براقیت لوستر

پس از اتمام پرداخت، لایه پاک کننده سطح قطعه آهن برای دمای بالا ذوب می شود و مانند یک آینه به نظر می رسد. با این حال، سطح صیقلی پس از ترشی حکاکی می شود و بافت واقعی آن قبل از آبکاری الکتریکی ظاهر می شود. بنابراین، ما باید بعد از تمیز کردن اسید، به جای بررسی آنها بعد از براق شدن، آنها را بررسی کنیم.

صاف کردن یک قطعه کار برنجی از لوستر کریستالی

به طور متوسط، پرداخت یک قطعه مسی سخت تر از یک قطعه آهنی است. اگر الزامات کیفی آن واقعا سخت باشد، یک صنعتگر در نهایت آن را از چرخ پارچه سفید با موم سبز می گذراند. پس از اتمام درخشش، قطعه کار در فاصله دو متری مانند روکش طلا براق به نظر می رسد.

در بافینگ، عوامل بالقوه تحت تأثیر را مانند زیر با هم جمع می کنیم. فقط چند مورد را نام ببریم، چه کاغذ ماسه وارداتی باشد و چه داخلی، استفاده از موم، سطح فنی کارگران ماهر. علاوه بر این، موارد فوق باید شامل درجه واجد شرایطی باشد که کارگران می توانند در هر فرآیند زیبایی کسب کنند. در حال حاضر، سطح لهستانی در شهر Guzhen کوتاه است. اکثر کارگران نمی توانند به درجه توضیحات فوق برسند. و رایج است که پس از مالش با کاغذ ساینده #240 یا #260، قطعات کار را با چرخ کتان صاف می کنند. به همین دلیل، لوسترهای محبوب در آنجا درشت به نظر می رسند.

برای به دست آوردن قطعات پولیش با کیفیت فوق العاده، باید به هر عملیات اهمیت دهیم. و بر اساس ناهمواری سطح قطعه فلزی مشخص کنید که چه درجه کاغذ ماسه ای را شروع کنید.

آبکاری لوستر کریستالی

معرفی آبکاری

به طور کلی آبکاری یکی از رشته های شیمی کاربردی است. و دانش آن چندین برابر عمیق تر از دانش pol است

شیطون علاوه بر این، افراد آبکاری را به روش‌های زیادی تقسیم می‌کنند. برای لوسترهای کریستالی، اکثر آنها در مقایسه با لوسترهای طلایی، کروم وان و نقره ای کمتر مورد پسند قرار می گیرند. به طور سنتی، مشتریان امیدوارند که اگر لوسترهای طلایی با آبکاری طلا باشند، باشکوه به نظر برسند. به همین ترتیب، نقره‌ای‌ها می‌درخشند، با این فرض که نقره‌ای درخشان هستند.

اکثراً، مردم پوشش‌های نقره را به نوع معمولی و باکیفیت برای رویکردهای متفاوت و مواد شیمیایی متفاوت تقسیم می‌کنند، بنابراین آبکاری کروم را انجام دهید، حتی اگر نیکل باشد. به همین دلیل، هر چه رنگ آن براق تر باشد، کیفیت برجسته تری دارد.

انواع آبکاری طلا در صنعت لوستر کریستال

در مقایسه با پوشش نقره فوق، آبکاری طلا با توجه به رنگ و ترکیبات پیچیده تر است. فقط در نام، طلا یک رنگ زرد روشن است. با این حال، حتی اگر مشابه باشد، بیش از ده ها نوع سایه طلایی وجود دارد. به طوری که قیمت واحد آبکاری آنها از کمتر از 200 RMB تا بیش از 2000 RMB در هر متر مربع است.

به عنوان مثال، ما بیشتر فکر می کنیم که طلا – مس – کادمیوم طلای 18 کلوین است. بسته به عناصر آبکاری، آنها را به صورت زیر دسته بندی می کنیم: طلای پرایمینگ 24 K، 24 K، طلای تقلیدی 18 K، 24 K، و طلای الکتروفورز طلا، جایگزین طلا. طبق توالی ها، شارژ آنها معمولاً از زیاد به پایین است. از آنجا که تفاوت هزینه آنها بسیار گسترده است، تقلب ها بی شمار هستند.

زمینه پوشش مرکب در صنعت لوستر کریستال

بدون شک، یک متخصص نمی تواند بسیاری از مشکلات را توضیح دهد، حتی اگر در زمینه آبکاری مهارت داشته باشد. در حقیقت، تولیدکنندگان فلزکاری از طریق توسعه روش های پوشش خود درآمد بیشتری کسب می کنند.

بنابراین دیدن حقیقت در ذهن دیگران به خصوص برای اسرار تجاری آنها آسان نیست. فقط می توانیم یک راه ساده برای تشخیص انواع روکش طلا به شما بگوییم. علاوه بر این، مشتریان حق انتخاب محصولات آبکاری شده گران یا ارزان را دارند. با وجود آن، آنها نمی توانند به جای جایگزینی مطلق، اجازه دهند برای آبکاری طلای 24 کلوین پول خرج کنند.

تعیین معنی در زمینه لوستر کریستالی

ارزش مشاهده درخشندگی طلا را ندارد، بلکه ارزش تذهیب واقعی را دارد. بنابراین ما یک طرح کلی از روش های شناسایی غیر مرکب ارائه می دهیم. و یک نوار فولادی کوچک 1 متری می تواند به انتخاب سطح درمان کمک کند.

در عین حال، اگر بدانید که چگونه سطح آبکاری را به صورت عرضی از طریق قانون بعدی خراش دهید، انجام این کار آسان تر است. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند یک تکه آهن یا یک کلید سفید را برای چنگ زدن به ظاهر بردارند. با این حال، ما نوار ارزان قیمت فوق‌الذکر را توصیه می‌کنیم تا ظاهر بیرونی آبکاری شده را مانند اصلاح بچرخاند. به زودی پس از آن، این کشف وضعیت خراش بعدی را نشان خواهد داد.

1. تا زمانی که پودر چریده شده سفید باشد، اثبات واقعی آبکاری طلای 24 کلوب را می دهد. و محل خراشیده شده هیچ تغییر رنگی ندارد. اگر با دست آن را لمس کنید، علائم تقریباً نامرئی خواهند بود.

2. به شرطی که پودر خراشیده شده نارنجی یا زرد باشد، آبکاری طلای 24 عیار ندارد.

تخمین نتیجه غیر 24 K در میدان لوستر کریستالی

مهم نیست که چه نوع روکش طلای غیر 24 کیلویی، رنگ پودر رپد آف تقریباً یکسان است. اما می توان انواع روکش طلا را با توجه به رنگ موقعیت های ساییده شده به صورت زیر نتیجه گرفت: 1. اگر نقره ای باشد که آبکاری طلای الکتروفورز را تشخیص می دهد. 2. در صورتی که زرد کمرنگ باشد، دیگر آبکاری جایگزین را تشخیص می دهد. علاوه بر این، مشخص نیست که آیا می توانید آزمایش خراش انجام دهید یا خیر. از این گذشته، هیچ کس نمی خواهد که شما محصولات نورپردازی او را با چنگک جمع کنید.

محلول قابل تعویض در صنعت لوستر کریستال

به هیچ وجه نمی‌توانیم ارزش نوآوری فناوری را نادیده بگیریم. به عنوان مثال، تغییر موفقیت آمیز عمل عملی دیگری را فراهم می کند. و یک پرایمینگ طلای 24 کلوین برای کاهش مصرف نمک طلای 24 کلوین گران قیمت است. از یک طرف، اپراتورها یک لایه طلای بدلی (زرد روشن) را قبل از آبکاری طلای 24 کلوات می پوشانند. از سوی دیگر، برای صرفه جویی در هزینه، آن را با نازک تر واقعی می پوشانند.

به طور معمول، رنگ نهایی آبکاری کمی بی رنگ است که جزئی تا فیروزه ای است. در مورد کیفیت پوشش، مشتریان می توانند خودشان آن را تشخیص دهند. به نظر ما فقط آبکاری طلای 24 عیار می تواند دارایی طولانی مدت آن را تضمین کند.

علاوه بر این، تشخیص اینکه آیا روکش طلای 24 کلوات زیر پوشش است یا خیر دشوار است. اما ما می توانیم آن را از طریق رنگ آن در نور غیر مستقیم خورشید که پیچیده است قضاوت کنیم. به عنوان یک قاعده، یک سازنده لوستر با انتخاب شرکت قابل اعتماد تصفیه سطح فلز از این مشکل دوری می کند.

عیوب آبکاری در روشنایی لوستر کریستالی

به طور معمول، ما فکر می کنیم که ترکیبات پوششی مختلف عمر مفید آبکاری را تعیین می کنند. علاوه بر این، از نزدیک با شرایط آب و هوایی محلی مصرف کنندگان ارتباط دارد. به جز انتشار زنگ در قسمت فلزی بدون آبکاری، عیوب آبکاری بیشتری را به صورت زیر خلاصه می کنیم:

روشنایی سطح آبکاری شده کاهش می یابد. به طور کلی، یک الکتروپلای کامل لوستر شیشه ای مخصوص

عوامل قیمت

در مجموع بهای تمام شده، تراش‌های کریستال بیشترین نسبت را به خود اختصاص می‌دهند که دامنه آن بین 30 تا 80 درصد است. بنابراین، هر چه قطره های کریستال گرانتر باشند، هزینه یک لوستر بیشتر است.

بر اساس فرآیند و دسته، کاراکترها درجه‌های کریستال را به شرح زیر دسته‌بندی می‌کنند: آسیاب معمولی داخلی، آسیاب نیمه دستی، صنایع دستی، وارداتی تقلیدی، مصر 2.5 و مصر 2. و اگر مشتری کمی در مورد کریستال بداند، احتمالاً او سواروسکی در اتریش می شنود. علاوه بر این، او می تواند آنها را مستقیماً در فروشگاه تخصصی سواروسکی خریداری کند. در واقع، آنها به ندرت برای لامپ های لوستر کریستالی استفاده می شوند.

در هر صورت، تشخیص منشورهای کریستالی با درجه مشابه هنوز دشوار است. با توجه به طبقه بندی کیفیت، قیمت آنها به طور قابل توجهی متمایز است. به عنوان مثال، برای مهره های هشت ضلعی #14، شارژ کلاس 2 مصری هفت برابر بیشتر از مهره های داخلی مشابه است. در بازارها، بازرگانان متقلب کالاهای تقلبی را به عنوان کالای وارداتی به طور گسترده می فروشند. و آن تزئینات کریستالی نامرغوب هستند. تولیدکنندگان کریستال پایین‌تر که توسط صدها درصد سود هدایت می‌شوند، یکپارچگی خود را ندارند.

قضاوت های کریستالی

معمولاً تشخیص کوارتز از طریق چشم غیرمسلح برای یک مرد مشکل ساز است. اما او می تواند به طور خلاصه به شرح زیر مراجعه کند:

کریستال های مصری در هر طرف بسیار مسطح هستند، با لبه ها و گوشه های تیز بین چهره ها. آنها در نور خورشید درخشان هستند. داخلی، که لبه های صاف پر است، با این حال، گوشه خط الراس مشخص نیست. آنها فقط شفاف هستند.

واردکننده قطعات لوستر

واردات تقلیدی، از جمله بسیاری از تقلید. علائم یا نوارهای پولیش روی سطح وجود دارد. و کمی شفاف تر به نظر می رسند، در حالی که نمونه بهتر، درخشان و شفاف است.

کریستال های مصری 2.5 درجه رد مصری 2 هستند. به طور کلی، سطح آنها کمی خراشیده می شود. یا یک حباب در وسط توپ کریستالی وجود دارد که به طور ناقصی درخشان به نظر می رسد.
گوی های کریستالی در چین که سطح فناوری آنها در مقایسه با دیگری بالاتر است. و آنها می توانند با مصر در برخی از کارخانه های کریستال همتراز باشند.

پیشنهاد فاصله کریستالی

به عنوان یک قاعده، فاصله جدایی بین رشته های کریستال 1-3 میلی متر است. و فاصله بین طبقات آنها حدود 50-75 میلی متر است، به جز موارد خاص لوستر سفارشی. برای به دست آوردن انکسار کریستالی رنگارنگ، ما لامپ های رشته ای یا هالوژن را به عنوان منبع نور برای طیف گسترده آنها توصیه می کنیم. و نباید بیش از حد به رشته های کریستالی نزدیک شوند. در غیر این صورت شکست کلی بدتر می شود.

آسیب به استرس درونی

در اغلب موارد، زیور آلات کریستالی باید برای از بین بردن استرس داخلی، که منجر به ترک می شود، آنیل شوند. و یافتن ترقه غیر قابل پیش بینی است. با این حال، در صورت استفاده از کریستال‌های تحت فشار داخلی، خطرات احتمالی پنهان می‌شوند و به نور لوستر آسیب می‌رسانند.

به همین دلیل است که دانه های کریستال در برخی مکان های مهم می ریزند. با کمک یک استرس سنج، می توانیم رنگ را برای تشخیص استرس درونی قطرات کریستال تماشا کنیم. اگر رنگ بنفش باشد، که نشان می دهد کریستالیزاسیون بدون استرس است. با این حال، هر چه رنگ سنگین تر باشد، استرس داخلی بیشتر است.

ساختار و تکنیک مناسب لوستر کریستالی

قطعات آبکاری شده غیر ضروری

باور نکردنی است که تمام اجزاء باید در چند تولیدکننده لوستر کریستال آبکاری شوند. حتی اگر صفحات نگهدارنده غیر براق و با قطر بیش از 800 میلی متر قطعات جدایی ناپذیر قاب لامپ هستند. اما کارکنان مهندسی هنوز از روش فوق استفاده می کنند. به همین ترتیب، لوله های فولادی افقی با طول بیش از دو متر، علاوه بر لوله های مربعی نفوذ شده مشابه، انجام می دهند.

در واقع، چیدمان مذکور غیرقابل استفاده است، زیرا قطعات کار دست و پا گیر داخلی و غیر صیقلی هستند. علاوه بر این، خود کارگر مجرد نمی تواند آنها را روی تأسیسات کار کند. در همین حال، اندازه آنها احتمالاً فراتر از ظرفیت دستگاه است. حتی اگر مهندسان موفق به درخواست کمک خارجی شوند، تعداد کمی از تامین کنندگان می توانند آنها را پردازش کنند. در این میان، هزینه های پردازش به شدت به سمت بالا متمایل می شود. در پایان، فروشندگان کارخانجات آبکاری احتمالاً از انجام تجارت پوشش برای موارد فوق خاص خودداری می کنند.

روش های پوشش اقتصادی

با توجه به تجربه سالیان ما در نورپردازی، آبکاری قطعات ساختاری داخلی لوسترهای کریستالی بزرگ بی نیاز است. برای نام بردن تنها چند مورد، چارچوب های لامپ و صفحات پشتیبانی کننده آنها، لوله های متقاطع و لوله های عمودی.

تولیدکننده قطعات لوستر

در ساخت موارد فوق، تکنسین ها راه حل های جایگزین شده را با موفقیت به کار گرفته اند. در ابتدا لجن سفید را اسپری می کنند. سپس از رنگ پودری همرنگ روی سطوح استفاده کنید. علاوه بر این، رنگ لاک آنها باید تا حد امکان با رنگ همتای خارجی آبکاری شده مطابقت داشته باشد. برای نام بردن تنها چند مورد، طلا جایگزین روکش طلا می شود، همینطور کروم. با کمک فناوری جایگزین شده، آنها همان تأثیرات را متوجه می شوند و در هزینه های آبکاری صرفه جویی می کنند. اما کامپوزیت دکوراسیون بیرونی


کارخانه تولید قطعات تراشکاری

The post فرایند ساخت لوستر کریستالی – قسمت دوم appeared first on تراشکاری سهند تراش.