فرایند ساخت لوستر کریستالی – قسمت اول

دانستنی

فرایند ساخت لوستر در این مقاله آموزشی کامل ترجمه و تشریح شده است.

ویژگی درخشندگی

این واقعیت را نمی توان انکار کرد که یک لوستر کریستالی در نورپردازی داخلی به دلیل تأثیر نور فوق العاده آن ترجیح داده شده است. و رنگ آمیزی قابل توجه را به نمایش می گذارد. با توجه به این واقعیت، آنقدر مورد توجه قرار گرفته است که در میان نورپردازی های دکوراسیون در بازارها مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر این، قطرات کریستال پردازش شده نفیس و شفاف هستند.

در همین حال، شکوه و شکوه عالی، طراحی زیبا، بافت شفاف، و صدای کوبنده آن، که شادی آهنگینی را برای بینایی و حس لامسه شما به ارمغان می آورد. بعلاوه به دلیل ظاهر خاص خود، زیورآلات کریستالی پرتوهای رشته ای را به طرق مختلف شکست می دهند.

به همین دلیل، یک صنعتگر سطوح کریستال ها را آسیاب می کند و آنها را با توجه به شکل آنها به بسیاری از وجوه ریز تقسیم می کند. پس از پرداخت دقیق و پیچیده، کریستال ها می توانند نورها را به نقاط رنگارنگ شکست دهند.

و هر چه سطوح انکسار بیشتر باشد، تعداد علائم چند رنگی بیشتر است. بنابراین، درخشان از دیدگاه های مختلف متمایز است. یک لوستر کریستالی که با صدها تزیینات و حتی ده‌ها هزار مورد از آن‌ها منشعب شده است، انکسار چشمگیر را درک می‌کند.

فرایند تولید

با این حال، به دلیل عدم آگاهی از شناسایی، ممکن است یک بی کیفیت و با قیمت بالا را انتخاب کنید. در بیشتر موارد، فرآیند تولید لوستر کریستال به دلیل شکل، ساختار، اندازه، تکنولوژی مواد، درمان سطح متفاوت است. اما روال کلی آن به این صورت است: مهر زنی ورق، برش مواد، مالش اولیه، خمشی شیشه، جوشکاری، سوراخکاری، پرداخت خشن و تکمیلی، آبکاری، بازرسی، برش های آویزان، نصب سیم، آزمایش، بسته بندی، انبار، بررسی نمونه برداری ارسال ، نصب و راه اندازی.

موارد زیر 12 عامل در مدیریت و فرآیندهای تولید آن است که به کیفیت لوستر کریستالی مربوط می شود. اگر برخی از آنها را درک کنید، از مزایای عالی دستورالعمل های ما برای انتخاب صحیح هنگام خرید لذت خواهید برد. در مرحله بعد، ما مقدمه خود را با توجه به تصویر ساختار لوستر کریستالی زیر آغاز خواهیم کرد.

اداره کارگر در ساختمان لوستر کریستالی

به طور کلی استادکاران با ابزار دستی و امکانات ساده لوستر کریستالی می سازند. و این بخش بزرگی از نیروهای ماهر و ماهر را در بر می گیرد. بنابراین ما بر اهمیت کارمندان تأکید می کنیم، نه اینکه از مدیریت سختگیرانه در روشنایی لوستر کریستالی صحبت کنیم.

و کارکنان نالایق نمی توانند کارکنان برتر را بدون نیاز به کیفیت پردازش کنند. فرض کنید، کارگران به شما می گویند مواردی که به کاربرد محصول مربوط نمی شود به شرح زیر: انحراف کوچک، برخورد جزئی، و خراش کوچک.

تولیدکننده قطعات لوستر

آیا می خواهید لامپ های لوستر را در این شرکت روشنایی بخرید؟ به سختی می توان چنین اعضای غیر ماهری را بدون مدیریت دقیق لوسترهای کریستالی با کیفیت عالی تولید کرد. به همین دلیل، یک مدیر باید در دو جنبه زیر به اداره کار توجه کند. یکی اطاعت و نگرش کارگری است. دیگری سطح فنی خود نیروی کار است.

مدیریت تولید در لوستر سازی کریستال

همانطور که می دانیم یک لوستر کریستالی از اجزای زیادی تشکیل شده است که بیشتر آنها نیاز به کارهای دستی دارند. علاوه بر این، ارتباطات متقابلی بین بالا و پایین وجود دارد. بنابراین مهم است که مدیریت تولید دقیق انجام شود. بر این اساس، مدیران باید به آن اهمیت دهند. در تجربه ما، عوامل حیاتی آنها شامل موارد زیر است: 1. مدیریت جریان فرآیند. 2. کنترل مواد تولید. 3. مقررات فناوری; 4. هماهنگی.

مواد فلزی معمولی لوستر کریستالی

اساساً، فلز اصلی یک لوستر کریستالی مس یا آهن است. به طور سنتی، فولاد کم کربن “آهن” نامیده می شود. این در واقع یک فولاد ارزان قیمت با محتوای کربن کمتر از 2٪ و محتوای فسفر کمتر از 0.25٪ است. و قیمت مرز حدود 4-5 برابر بیشتر از دومی است. به طور جداگانه، ما در مورد ویژگی های آنها صحبت خواهیم کرد.

خواص آهن

اول از همه، آهن ارزان تر از مس است. اما قوی تر و بدون اعوجاج کمتر است، که بدیهی است که بسیار بهتر از مس است. به همین دلیل است که قسمت مجاور و لوله مربعی آن از آهن تشکیل شده است، همینطور لوستر برنجی خالص.

اما عیب آن این است که در صورت تکمیل نشدن پوشش، امکان زنگ زدگی 100 درصد است. تا زمانی که یک لوستر آهنی به طور کلی پوشیده شده باشد، به راحتی زنگ زده نمی شود. علاوه بر این، اگر به طور کامل آبکاری شود، به خصوص برای ناحیه تماس بین دو جزء، قسمت آهنی به راحتی خورنده نیست.

با این حال، یافتن زنگ زدگی در محل متصل برای خوردگی کاملاً کم کم پیچیده نیست. این به دلیل عدم دید کامل و طولانی مدت از آبکاری است. حتی اگر زنگ زدگی در حمل و نقل وجود نداشته باشد، خوردگی ظاهر می شود

بعد از مدتی از پنهان خارج شوید.

خواص مس

قابل توجه است که مس در مقایسه با آهن گرانتر و نرمتر است. اما در عملیات سطحی نسبت به دومی برتری دارد. به عنوان مثال، برای همان لامپ، هزینه برنج 4 تا 5 برابر بیشتر از آهن است. با این حال، احتمال اکسیداسیون مس کمتر است. علاوه بر این، ما هنوز هم می توانیم آنها را تشخیص دهیم.

و شناسایی کمک گرفتن از آهنربا است که بسیار ساده است. قابل توجه است که برنج پس از آبکاری کمی مغناطیسی است، زیرا یک اپراتور قبل از آبکاری یک لایه نیکل را پر می کند. اگرچه به گروه آهن تعلق دارد، اما مشخصاً مغناطیس آن کمتر از آهن است. پس از همه، آهن هنوز هم آهن به عنوان برنج است. در واقع، آلیاژ زرد مس و روی که به شکل برنج شناخته می شود، احتمالاً بیشترین استفاده را دارد.

تکنیک های فرآیند لوستر کریستالی

تاکید بر تقارن لوستر کریستالی

تصویر تقارن لوستر

به طور محسوس، یک لوستر کریستالی در روابط فضایی متقارن و سختگیرانه است. در مونتاژ محصول، اگر یک خطای فرآیند از مشخصات ضعیفی خارج شود، کارگران نیروی انسانی و زمان زیادی را هدر خواهند داد. در ضمن اشتباه فوق کیفیتی ناپسند را در پی خواهد داشت.

حتی مشکلات زیادی در هنگام نصب پیش خواهد آمد. در نتیجه، ممکن است لوستر پس از نصب کج به نظر برسد. با توجه به این واقعیت، چگونه می توان قضاوت کرد که آیا فناوری سخت افزار فلزی آن غیرقابل باور است یا خیر؟

به عنوان مثال، ما می توانیم بررسی کنیم که آیا یک لوستر عالی است یا نه، که از یک رشته حلقه های دایره ای تراز شده با حداقل 3 قطر مختلف ساخته شده است. اگر کامل باشد، دایره های متحدالمرکز منظم را از نمای پایین پیدا خواهیم کرد. علاوه بر آن، هر فاصله ارتفاعی به اندازه دیگری از نمای جانبی بدون تغییر خواهد بود.

بررسی دید لوستر کریستالی

از آنجایی که لوسترهای کریستالی به خوبی متعادل هستند، صنعتگران باید آنها را به درستی و با دقت بسازند. در غیر این صورت، احتمالاً لوستر پس از مونتاژ بالا یا پایین یا کج به نظر می رسد. علاوه بر این، هنگام تماشای ویژگی های زیر می توانیم به راحتی بررسی کنیم که آیا فوق العاده است یا خیر: دقت اتصال. تقارن رابطه موقعیت؛ روش ملحق شدن صاف وحدت طول زوج

تصویرسازی ناقص لوستر کریستالی

برای ارائه یک مثال کوتاه، بسیاری از کارگران تکنیک‌های بعدی حفره‌های دایره‌ای را روی یک میله نواری آویزان کریستالی اتخاذ می‌کنند. در ابتدا از کاتبان برای علامت گذاری نقاط مرکزی استفاده می کنند. ثانیاً آن چاله ها را سوراخ کنید.

در آخر قسمت فوق را رول کنید. در نتیجه، صنایع دستی متوالی شگفت انگیز نیستند. به دلیل عمق حدود 0.2 میلی متری، به راحتی فرسوده شده و پس از مدتی دچار اعوجاج می شود. در عین حال، این فرآیند باعث افزایش حجم کاری پولیش بعدی خواهد شد. از آنجایی که محل سوراخ ها برآمده است، به راحتی تغییر شکل داده و از شکل خارج می شوند. علاوه بر این، استحکام بخش متقاطع آنها نسبت به قطعه بدون سوراخ ضعیف تر است.

به همین دلیل، ساخت صحیح به شرح زیر است. اول از همه، می توانید در ابتدا با یک خودکار مارک ریز خطوط بکشید. دوم، نقاط مرکزی را با یک پانچ تیز مشخص کنید. سوم، میله باند را بغلتانید. در آخر، سوراخ ها را دریل کنید. حتی اگر طومار بزرگ‌تر باشد، می‌توانید آن را بالای دریل نیمکت آویزان کنید و در حین چرخش آن‌ها را سوراخ کنید.

جوش لوستر کریستالی

بدون شک، جوش آرگون برای اتصال علاوه بر پیچ در تولید لوستر کریستالی کاربرد زیادی دارد. و شکی نیست که این یک کاردستی فنی و با شرایط فنی بالا برای کارگران است. برای مثال، ساختارهای سفت‌تر حلقه‌ها و فواره‌های مصنوعی از سخت‌افزارهای فلزی مختلف ساخته شده‌اند که لحیم کاری آن به مهارت کارگران با تجربه بستگی دارد.

واردکننده قطعات لوستر

در نتیجه، نیاز به زمان زیادی دارد و از یک صنعتگر می خواهد که این تکنیک را تقویت کند. چگونه کیفیت اتصال را بررسی کنیم؟

به طور محسوس می توان محل های جوش را مشاهده کرد و عیوب آن را پیدا کرد. اگر جای زخم ها بسیار زیاد باشد، این نشان دهنده سطح لحیم کاری ضعیف است. حتی آنها آنقدر جدی هستند که موارد گفته شده ممکن است ترک بخورند. به نوبه خود، ناحیه پیوند با موارد کوچک اما بدون منافذ زیبا به نظر می رسد.

در صورتی که قاب حلقه ای لوستر کریستالی از آهن نواری تشکیل شده باشد، صنعتگر پس از خم شدن آن را جوش می دهد. به طرز شگفت انگیزی، بالاترین سطح جوشکاری او این است که ما به سختی محل لحیم کاری را پس از آبکاری کشف می کنیم. و سریعترین چکاپ تماشای مستقیم موقعیت ذوب شده است.

پولیش لوستر کریستالی

اهمیت پولیش لوستر کریستالی

در کل، مردم می‌دانند پولیش یک فرآیند فوق‌العاده قبل از آبکاری است. در صورتی که سطوح محصولات نیمه تمام زبر و حاشیه ای و بدون صافی باشد، پس از آبکاری احساس مبهم و ناراحتی خواهند داشت. به شرط اینکه شکل آنها درشت باشد، لوسترهای کریستالی دوباره نجیب نخواهند بود، هرچند که هستند.


کارخانه تراشکاری

The post فرایند ساخت لوستر کریستالی – قسمت اول appeared first on تراشکاری سهند تراش.